Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Dottern smet ut inatt

Bor man hemma så gör man, det betyder att era regler gäller. Så länge hon är under 18 och bor hemma så gör hon inte som hon vill.

Mina föräldrar visste alltid var jag var när jag var 16.

• Anonym (...)
    Kuddebarn skrev 2016-06-26 15:19:16 följande:

Lycka till med att alltid få veta vars era minderåriga barn är. Kommer alltid finnas smitanden osv.

Det ska nog inte vara några som helst problem. Precis som jag blev uppfostrad att bete mig och berätta var jag höll hus så ska jag nog lyckas med mina egna barn också. Men tack ändå!
  • Anonym (...)
    Anonym (kr) skrev 2016-06-26 15:47:16 följande:

Så min man man ska väcka mig om jag sover om han får ett samtal om nån behöver hämtning då ? Mitt i natten ? Han är 43 haha

Absolut. Det lär min man göra, alternativt skicka ett sms eller skriva en lapp som jag ser direkt. Precis som han förväntar sig det av mig.

Det kanske är det som är skillnaden i den här tråden. I vår familj berättar vi var vi håller hus, konstigare än så är det inte. I familjer där barn växer upp och man inte förväntar sig det beteendet så gissar jag att fler smiter ut. Dessutom ses det som något helt vanligt och oproblematiskt.
  • Anonym (...)

Tråden ligger i sandlådan..

• Anonym (...)
    Themis skrev 2016-06-27 19:24:33 följande:

Tack för upplysningen, men den var ju betydligt mer trolig än mycket annat här, det kan inte vara TS som har postat fel?

Jag vet inte, men ingen overklig trådsrart, så kanske att den hamnat fel. Såg det av en slump och tänkte att ts verkligen fått igång en diskussion här. :D
Svar på tråden Dottern smet ut inatt