Inlägg från: hallonmedkolasmak |Visa alla inlägg
  • hallonmedkolasmak

Frågeleken

Göra ingenting, utan dåligt samvete för det. Men när jag väl orkar göra någonting är det allt som är kul, vilket är allt som inte är läskigt, tråkigt, farligt eller onödigt.

Varför byggdes Kinesiska muren?

• hallonmedkolasmak

Både och, kan skriva med både höger och vänster utan att man kan se någon skillnad faktiskt.

Vad är du hellst på när du är på FL? (Mobil, surfplatta, dator osv)

• hallonmedkolasmak

Enfärgad.

Har du mer än 20 kuddar hemma?

• hallonmedkolasmak

Både och. Men skulle nog säga vila. Vilar man orkar man motionera. Motionerar man blir man pigg (efter vilan) och orkar motionera mer.

Vad är det viktigaste i livet?

• hallonmedkolasmak

Turkos eller himmelsblå/ljusblå. Men det beror lite på vad det är. På kläder skulle jag istället föredra mörkgrått/mörkare blå/svart.

Favoritklädesplagg? (Tex kjol, byxor, t-shirt, kavaj, skjorta, slips, strumpor)

• hallonmedkolasmak

När jag väl lyckats somna är det det som får mig att bäst koppla av. Annars finns det nog ingenting riktigt, har på tok för mycket tankar och den ena ersätts av den andra innan den första tagit slut. Men närmast att koppla av kan jag nog komma av att bara ligga på rygg och blunda samtidigt som jag lyssnar på någon podcast, ljudbok eller musik.

Vilken är din favoritdag på veckan?

• hallonmedkolasmak

Hm... har ingen riktig favoritartist. Men det första jag tänker på är Avicii, så jag antar att det blir mitt svar :)

Vad är det mest spännande som hänt dig idag?

• hallonmedkolasmak

Choklad tror jag :)

Vad verkar vara det roligaste med att jobba som polis?

Qwertyui1: Grattis till vinsten!

• hallonmedkolasmak

Nej.

Ett yrke du absolut inte skulle vilja arbeta med?

• hallonmedkolasmak

Chokladglass:)

Finaste platsen du besökt?

Qwertyui1: låter gott :)

Svar på tråden Frågeleken