• Melike­fatih dalbud­ak
    Äldre 2 Jul 01:40
    1007 visningar
    5 svar
    5
    1007

    Typ ensam

    Hej!

    Jag är snart 25 år och träffade min livs kärlek när ja va 21 och förra året 2015 så gifte vi oss i Turkiet där min man härstamar ifrån, tidigare så har han varit här i Sverige i 6 år då han kom med arbetsvisum han fick avslag på sitt ärende och va tvungen att lämna landet och innan de så hann vi göra borgenärlig vigsel, sedan 5/5 2015 så ansökte vi om visum för min man så kan han flytta hit vi väntar än idag på svar från Migrationsverket, men nu är jag även gravid i min 5 de månad och känner bara ånget över barnet och att jag är ensam här i Sverige utan honom de gör men oerhört olycklig :(

    Ja känner ingen glädje över lillkillen vi ska få i november som beräknat, min största oro är att jag ska föda utan min man helt ensam...

    Jag vet inte vart jag ska ta vägen hjäälp

  • Svar på tråden Typ ensam
  • Äldre 2 Jul 01:42
    #1

    Vilket län bor du i??

  • Melike­fatih dalbud­ak
    Äldre 2 Jul 01:43
    #2
    Kakmonsterarg skrev 2016-07-02 01:42:33 följande:

    Vilket län bor du i??


    Stockholm/Spånga
  • Äldre 2 Jul 01:45
    #3

    Åh synd bor nere i Skåne, hade gärna ställt upp blivit din vän :) har själv få umgås med /tjej 32

  • Melike­fatih dalbud­ak
    Äldre 2 Jul 01:50
    #4

    Sjukt gulligt utav dej ?

  • Äldre 2 Jul 07:22
    #5

    Oj. Fan vad jobbigt. Jag vet faktiskt inte vad man ska göra har du instagram? Är ganska ensam som så också. Har en sambo men vänner? Nej alla de skallade vännerna är inte så aktuella :)

Svar på tråden Typ ensam