Inlägg från: MissHelene |Visa alla inlägg
  • MissHelene

    8 mån bvc hembesök

    Min barnmorska berättade d också, tror d e om man kanske e osäker på om o hur man barnsäkrat saker o ting och vill att dom kikar och kommer med tips typ :)

  • MissHelene
    plusplus82 skrev 2016-07-08 17:43:38 följande:
    ja fick reda på detta genom mammagruppen ja går sa en mamma detta kollade m bvc ja visst svarade hon . att de kollar typ o ger tips som du skriver men har man barn edan tidigare dvs äldre barn känns de ganska uttjatat o man ska svara på frågor om man har lås på lådor o grind i trappa etc ?? 
    Men man får väl tacka nej till hembesöket lr e d obligatoriskt? Om d e obligatoriskt tycker jag d e lite att kliva över gränsen måste jag säga, man måste väl få bestämma sånt själv?
  • MissHelene

    Ja mig kvittar d om dom vill kika förbi av trevliga orsaker, men dom vet juh redan hur vi har det då dom kom hit då tösen var 2 veckor, men d e juh bra om dom gör det för "fasens" skull.

  • MissHelene

    Nog för att man har mindre tid att städa men misär har d inte hunnit blivit här på 7,5 månader sen dom var här sist XD ha ha! Men dom kan nog komma med bra säkerhetstips :)

Svar på tråden 8 mån bvc hembesök