• Marie95

vet inte va ja ska göra!

jag fick imorse ett facebook medelande från en gammal kompis som jag inte har haft någon kontakt med på 3-4 år, hon anklagade mig för att ha snott saker från henne och att jag skulle betala henne pengar för dom annars skulle hon göra en polis anmälan. jag har inte snott några saker från henne och har inte pratat med henne på flera år så tycker de är  konstigt att hon kommer nu och anklagar mig för detta. vet inte vad jag ska göra vill ju inte få en anmälan på mig för något jag inte gjort, vad kan hända om hon anmäler mig?

• Svar på tråden vet inte va ja ska göra!
  • badrap

Dem kommer troligtvis lägga ner anmälan. Inget å gå på.

• viseversa

Kommer inte hända ett skit. Vilken sjuk människa. Vad påstår hon att du stulit?

• MammAmma

Hade också en 'kompis' som efter lång tid plötsligt anklagade mig för att ha stulit smycken av henne och ville ha pengar för dem, annars hotade hon med att gå till polisen och dessutom anmäla mig till socialen för sexuella övergrepp på mina barn. "Varsågod" svarade jag. Självklart var jag oskyldig, både till stölden och de vidriga anklagelser hon riktade mot mig och var inte ett dugg orolig, och inte gjorde hon någon anmälan heller. Hon ville ju bara pressa mig på pengar och visste att hon inte hade något att gå på. Kanske din fd kompis också lider av psykisk sjukdom med tillhörande psykoser och paranoia?

• Tow2Mater

Kommunicera inte med henne. Ju mer du skriver ju mer trasslar du in dig i ord som kan forvrängas till att du kan vara skyldig.

Svar på tråden vet inte va ja ska göra!