BF mars 2017, Göteborg
Jag plussade i torsdags och är i v 4+2 nu, men har haft två mf bakom mig så vågar inte hoppas för mycket. Men går allt vägen blir det första barnet och vi bor i Floda (Lerums kommun)
Jag plussade i torsdags och är i v 4+2 nu, men har haft två mf bakom mig så vågar inte hoppas för mycket. Men går allt vägen blir det första barnet och vi bor i Floda (Lerums kommun)
Heeeej jag plussade i fredags, har ett barn redan och förra gången jag var gravid fick jag ett MA så här vågar man inte glädjas så mycket som man hade velat. Bor också i Floda
När alla passerat 12 veckor kanske vi kan skapa en Facebook-grupp? Är lättare att skriva och följa med i konversationerna där. Hur mår ni alla? Ni som har barn sedan tidigare hur gamla är era andra barn?
Tycker också att det låter som en bra ide :)
Jag mår oförskämt bra, nästan så jag börjar tveka på om jag faktiskt är gravid... Men lite molvärk har jag nog om jag känner efter, och ömma+tunga bröst har jag med. Om allt står rätt till så har jag inget emot att må såhär resterande av tiden :)
Gällande barnmorskegruppen så har jag också skrivit in mig där. Har fått tid för tidigt UL 9/8 och inskrivning 22/8. Jag har så svårt att komma från jobbet nu i semestertider så därför det blir så långt mellan UL och inskrivning. Ska gå till en som heter Annika.
Jag gick där förra gången, superbra! Vi ska inte gå där denna gången men jag ska göra tidigt ultraljud i alla fall den 11/8.
Nej RUL är gratis för alla, så det behöver du inte betala om du går där. Bara extra ultraljud som kostar.
Tänkte bara säga att några som är med i bf mars 2017 Facebook-gruppen har skapat en för bf mars gbg
så ni får gå med där när ni känner er redo!
Hej
Jag är 34 år, bor i västra gbg. Har två barn sedan tidigare om 3 resp 1,5 år. Plussade häromdagen. Blev sjukt överraskad men glad! :)
201405 Hur hittar man Fb-grupperna? Jag har sökt men inte hittat. Måste man bli inbjuden?
Hej alla! Jag plussade för två dagar sedan, är i v 4+5 enl app. Är 26 år och bor i Torslanda :) jag ska gå på torslanda mvc tänkte jag men har skickat till barnmorskegruppen om att göra tidigt ultraljud där. För man kan väl göra det även om man inte ska gå där annars?
Hej!
Efter över 2års försök är jag gravid!
Enligt egna beräkningar är jag idag i vecka 7.
Känner svullna ömma bröst, illamående morgon
Och kväll, molande mensvärk till och från.. Nojig
För missfall, vilket jag inte borde vara då jag aldrig
tidigare haft det.. men ändå.
Man hinner tänka mycket..
Har barn sedan tidigare som är 7 år nu
Så för min del blir det som att "börja om
på nytt"!
Bor i Jönköping.
Nyplussad här! :) bör vara i vecka 4+6 idag. Har också ett missfall i minnet så försöker ha lite is i magen. Är 23 och bor i Johanneberg. Är gärna med i blivande facebookgruppen om allt går vägen!
Plussade i lödags kväll 3 dagar efter ivf. Mycket starkare igår på kvällen och idag 5 dagar efter insättning får jag positivt digitalt.
Detta är min 5e graviditet på 2 år. Födde 2015 två små tjejer som inte fick stanna så vi har gjort äggdonation på cypern.
Nu hoppas jag för allt att dessa två (som det med största sannolikhet är) vill stanna iallafall tills mars. Är i 3+3 idag.
Bor i stenungsund utanför göteborg och är 25 år gammal.
[quote=76826276][quote-nick]201405 skrev 2016-07-25 11:45:38 följande:[/quote-nick]Åh jag följer din blogg, har du äntligen plussat?! Gud vad roligt för er!! :D grattis
Jag får igångsättning eftersom vi förlorat två barn och jag vill inte att värkarna ska starta hemma. Jag kommer sättas igång absolut senast 37+0 då dom är fullgångna då.
Blir det tvillingar så kommer de ju säkert tidigare ändå men där blir det väll istället att försöka knipa till 37
Ultraljud på onsdag om em vecka. Helt galet entusiastisk! Hur mår du?
Hej alla göteborgare! Finns nu en nystartad grupp för alla
Göteborgare med bf under 2017! Hade varit jättekul om några ville hänga på.
Maila mig på bf2017gbg@outlook.com så bjuder jag in :) kul om vi blir fler!
Det äe knäpptyst här någon som startade en fb grupp? Var det jag som skulle? ????
Nu behövs ju en så man kan börja gå på mysiga fikor men magar i värdet!