• jyns00

    bf mars 2017 Skåne

    Hej! Är det fler i Skåne som väntar barn i mars 2017? :)

  • Svar på tråden bf mars 2017 Skåne
  • Smorr

    Jag bor i Helsingborg och har BF 22 mars! Första barnet för både mig och min sambo!

  • jyns00
    Smorr skrev 2016-08-04 14:48:22 följande:

    Jag bor i Helsingborg och har BF 22 mars! Första barnet för både mig och min sambo!


    Va roligt, välkommen :D
  • jyns00

    Hur går det för er? Gick in i v13+0 idag och känner jag har en ganska stor mage för den veckan. Men samtidigt är det andra barnet :)

  • Smorr

    Jag gjorde ett tidigt ultraljud i torsdags! Hen satt på rätt ställe och allt såg fint ut! Blev bakflyttad 8 dagar så nu är jag i v9+2! Har börjat få problem med illamående, men jag hoppas att det går över fort!

  • FruSL

    Hej på er!

    Gravid med första barnet bf 19/3 vi bor i Hlm. Var gravid förra året som visade sig vara mola/druvbörd men har nu gjort 2 ul som visade en liten så hoppas allt går bra:) Mår helt okej förutom att jag är väldigt trött, men går väl över snart?

  • HäxanSurtant
    jyns00 skrev 2016-08-27 07:44:49 följande:

    Hur går det för er? Gick in i v13+0 idag och känner jag har en ganska stor mage för den veckan. Men samtidigt är det andra barnet :)


    Min mage är gigantisk, 12+2! Fast jag har sett ut så här med de andra 2 också!
     
    Mår sjukt illa fortfarande! Hur mår ni?
  • jyns00
    FruSL skrev 2016-09-08 12:38:21 följande:

    Hej på er!

    Gravid med första barnet bf 19/3 vi bor i Hlm. Var gravid förra året som visade sig vara mola/druvbörd men har nu gjort 2 ul som visade en liten så hoppas allt går bra:) Mår helt okej förutom att jag är väldigt trött, men går väl över snart?


    Tröttheten brukar gå över snart :) med mitt första gick det över ca v10. Denna grav har jag inte haft någon jobbig trötthet än så länge.
  • jyns00
    HäxanSurtant skrev 2016-09-08 20:26:53 följande:
    Min mage är gigantisk, 12+2! Fast jag har sett ut så här med de andra 2 också!
     
    Mår sjukt illa fortfarande! Hur mår ni?
    Vill du ta bild på magen? Kul att följa magarna också :)
    Jag är i vecka 14+5 idag och min mage är som vecka 18-20 med mitt första barn. Börjar bli svårt stt dölja den, ska berätta för mina kollegor på mitt nya jobb på måndag.
  • FruSL
    jyns00 skrev 2016-09-08 21:53:52 följande:

    Tröttheten brukar gå över snart :) med mitt första gick det över ca v10. Denna grav har jag inte haft någon jobbig trötthet än så länge.


    Okej då hoppas jag det går över snart :) Man orkar ju inte göra så mycket när man kommer hem efter jobbet :( Då kanske du har turen att slippa det denna gången :)
Svar på tråden bf mars 2017 Skåne