• Farfallos

    kort penis

    Eftersom du kan googla på ämnet så vet du redan att du ligger lite i överkant om man ser till medellängd och ganska ordentligt över medel när det gäller grovlek, så vad vill du faktiskt fråga och höra? 

  • Farfallos
    Anonym (kort) skrev 2016-08-05 11:18:24 följande:
    Jag undrar väl egentligen om en tjej vill vara tillsammans med någon som aldrig kommer att kunna bottna henne och ge henne en rejäl omgång. Det är min längd jag är orolig för.
    Självklart har jag googlat på detta men jag tror mest att dessa undersökningar är gjorda för att vi med korta penisar inte ska få dålig självkänsla.
    Jag upplever inte min kuk som särskild grov men enligt undersökningarna är den det. Det är nu inte så att jag kollar på andra män men visst ser man en del kukar på badhuset när man simmar. Jag har aldrig sett en kuk som ens skulle påminna om att ha en omkrets på 8 cm som ju också hör till det "normala".

    Jag skulle varje dag i veckan offra omkrets för en längre kuk!
    För det första så är det ju väldigt svårt att säga hur stor en erigerad penis är utifrån hur den ser ut när den är slak, och sedan så är det ju så att väldigt många killar med mindre penisar undviker offentlig nakenhet. Dina egna observationer väger därav lätt.

    Och när det sedan kommer till att bottna så är det ju ingen höjdare alla gånger. Jag har visserligen längre apparat än dig, men samtidigt en cm mindre i omkrets, och jag upplever ofta att tjejer uppskattar storleken, men det där med att bottna gillar de oftast inte alls. Kan göra ont både på henne och mig. Hade gärna offrat några cm på längden för att få dem i grovlek.

    ...men det handlar inte om storlek. Jag har kanske bara fått en på dussinet av de kvinnor jag har haft sex med att komma genom vanligt vaginalt samlag trots den väl tilltagna storleken. Tur att jag är bra på annat, för själva knullandet är jag uppenbart kass på.
  • Farfallos
    Anonym (kort) skrev 2016-08-05 13:24:04 följande:
    ja kanske man är lite porrskadad? I porrfilmer bottnar dom men har fortfarande halva kuklängden utanför.
    Ja precis! Att utan problem kunna köra in den hårt till roten händer nog mig bara med varannan tjej, och det är frustrerande. Det innebär dessutom att jag inte kan "gnugga" mitt blygdben och penisrot mot hennes klitorisollon. Det du strävar efter är bara skit för flertalet tjejer som istället oftast värderar grovleken högre än längden (min uppfattning).

    ...så du ska nog vara jävligt nöjd med vad du har.
Svar på tråden kort penis