• lindiz82

Utredning på gång, stötta varandra?

hoppar in jag med! :) vi håller oxå på med att starta en utredning, vi har vart och lämna prover men har ej fått något svar än..så då kom problemet- jag och min kille måste stå på samma adress för att dom ska kunna starta själva utredningen, det är ett krav säger dom och just nu kan vi inte stå på samma adress har jag förklarat för dom, är det någon annan som har vart i samma situation som oss? är 34 år idag och vi har försökt i snart 2 år så börjar kännas rätt hopplöst:(

• lindiz82
    Marrelita85 skrev 2016-10-19 20:42:20 följande:

Ja jag fick också den frågan och i mitt landsting var man tvungen att ha haft samma adress i ett år! Tur som är så hade vi haft våran gemensamma lägenhet i ca. 1,5år, men samtidigt tänker jag hur ska de kunna kontrollera det? 

okey! ja vi vet inte riktigt hur vi ska gå vidare men vi väntar på svar från läkaren nu så får väl se vad dom säger:/
  • lindiz82

hur gör man då om man måste kolla upp oss separat istället för som ett par? nån som vet:0

barnlängtan...
  • lindiz82

okey okey, inte bara vi som har det så då:p ja det har varit ett jäkla tjat om adressen kan man ju säga! :0 ja jag och min kille har vart tillsammans i 17 år så ska allt hänga på att man måste stå på samma adress för att kunna få bli gravid idag så letar vi efter annan hjälp:) men om man går privat så kostar väl de va? nån som vet?

barnlängtan...
Svar på tråden Utredning på gång, stötta varandra?