Utredning på gång, stötta varandra?
Jag brukar alltid få alla grav symtom man kan ha, fast vid mens.. svullna och jätte onda bröst, mensvärk, huvudvärk, å allting. Så för mig är det ingen skillnad alls på mens och gravid, lite jobbigt kanske, men ändå lika bra känner Jag, så slipper jag få upp förhoppningarna på en graviditet med massa symptom som ändå bara slutar i en mens.
Jag är ganska negativt inställd tyvärr till det här. Spännande och roligt javisst, men samtidigt så jävla jobbigt. Trodde ärligt intr att de skulle bli Så psykiskt påfrestande fören nu sista veckan innan start, jag har mått riktigt dåligt psykiskt nu tyvärr. Och de trodde jag inte att jag skulle göra, för i början va de så roligt och spännande allting. Men men. Jag vet ju att allt är värt det i slutändan om man får en liten såklart, så än är hoppet uppe :)
Hoppas din mens inte kommer nånting. Skulle ju värt underbart! Har ni varit i kontakt med ivf som ett andra steg eller hur går ni vidare om mensen dyker upp idag? Håller tummarna åt dig!
Aha åh va jobbigt! Men du har varit gravid innan eller? Hade du dom symptomen då också eller?
Jag kan tänka mig det :( verkar väldigt jobbigt. Men förhoppningsvis är det ju värt det i slutändan <3 men det är ju helt okej att må dåligt. Det är inget lätt å gå igenom. Men vi är starka som kämpar på. Snart plus!!!
Har inte ringt gyn än, gör det imorgon om mensen kommer! Hon sa att jag skulle försöka några omgångar letrozol sen skulle jag ringa så skulle hon ställa oss i kö till ivf! Tack! Hör av mig vad som händer!
Det är väldigt skönt att ha andra att dela sina tankar med som går igenom samma sak.. Alla mina vänner blir gravida hit å dit å känns inte riktigt som de förstår vad man går igenom på samma sätt..