Annabola skrev 2017-02-24 19:38:01 följande:
Jag gjorde minutredning privat.. då passar de på att ta betalt :-P
Ah konstigt...min kostar ju varje gång, men olika beroende på vad besöket avser. Och aldrig kostat extra för att min sambo inte vart med, han är med när jag vill att han är med.
Annabola skrev 2017-02-26 19:17:21 följande:
Tack för ditt svar.. ja, exakt! Undrar hur många cykler med letozol man ska försöka innan det är dags att ta nästa steg tänker jag? Annars blir det en ond cirkel där också av hopplöshet.. hur många cykler brukar man köra innan man ordinerad högre dos tex? Någon som vet på ett ung?
Min läkare säger tre försök med Letrozol (vi gick på dubbeldos direkt), sen ska man testa stimulering med sprutor. Så denna månaden gick vi på Bemfola cd2-7 istället. Den innehåller ju även LH i stället för bara FSH som Letrozol, och hon sa det funkade bättre på vissa, helst om man är lite äldre då man ofta har sämre sekret. Får se om det funkar för oss...ÄL+5 idag. Ska gå en kur till på det om det inte tagit sig, sen börjar vi IVF
Så¨vi kommer ha kört 5 stimulerade cykler innan IVF, men vill börja innan sommaren så därför kör vi inte en sjätte....