Utredning på gång, stötta varandra?
Upprepade missfall skrev 2017-01-12 14:45:22 följande:
Hoppas ni blir mer nöjda än vad vi vart me victoriagruppen då. Men ni är väl näst intill klara med själva utredningen? Så ni kanske inte får samma upplevelse som mig eftersom ni redan är förbi den biten. Tror bara dom har en person som har hand om utredningar, så då går vi till samma läkare isf. Anette heter hon. Hon är trevlig och lugn så hon är inte dålig så. Jag har bara känt de som att hon inte gjort min utredning så seriöst eller tyckt den vart så viktig eller va man ska säga. Lite som att hon va ganska ointresserad av om hon kunde hjälpa eller inte, bara kör lite snabba rutinprov så har hon gjort sitt. Hoppas iaf på bättre känsla när ja kommer dit på återgivningssamtalet om 2 veckor :P
Vad bra, då håller vi tummarna på att de hjälper o du får lite positiva äl-tester framöver då :)
Har bara läst första och sista sidorna av tråden så ja vet inte om ni pratat om det tidigare. Men får man fråga hur länge alla försökt nu?
Ja det får man hoppas! Men tråkigt att ni inte känner er nöjda. Man söker ju hjälp av en anledning och alla ska få hjälp som behöver.
Får se hur besöket går. Jag undrar hur lång tid det tar tills jag får komma dit..
Ja det får vi hoppas.. Ska bli intressant å höra vad hon säger om värdet.. Verkar ju så olika på alla ställen.
Vi har försökt i två år och några månader.. Men det har varit lite perioder då vi haft uppehåll men ungefär..