• MartKul

    Finns det några singelkvinnor från Skåne här?

    Hejsan!


    28-årig singelman här, bor i Ängelholm (nordvästra Skåne) och söker en kvinna att dela livet med. Man skriver på dejtingsidor och använder appar som Tinder men ingenting händer, oavsett hur mycket man än skriver till dem och gillar och allt vad det heter.


    Är en väldigt trevlig man som älskar att skämta och bringa glädje till andra. Omtänksam, hjälpsam och skulle jag få välja mellan en kväll ute på krogen eller en hemmakväll med god mat och mys i soffan med en film, så skulle jag alltid välja det senare. Dricker aldrig någon alkohol, röker aldrig, sådant ogillar jag verkligen.


    Mina största intressen är teknologiska prylar, men även djur (främst hundar). Tycker även om att vara ute och gå med vänner och familj, speciellt med min fyra-åriga dotter. Det mest värdefulla jag har i mitt liv.


    Hur som helst, hör av er trevliga kvinnor ;) Vet ju aldrig vad som sker, så att säga.


    - Martin


    P.S. En bild på mig: imgur.com/a/VSzr7 - ville inte ladda upp den här, för att det inte skulle ta hela dagen för att ladda upp tråden D.S.

  • Svar på tråden Finns det några singelkvinnor från Skåne här?
Svar på tråden Finns det några singelkvinnor från Skåne här?