• Norrisen

BF maj 2017

Hejsan,
    Jag plussade förra veckan och runt 15/5 är det beräknat. Det är mitt andra barn, har en son på 10 år så detta blir en liten sladdis.

• Norrisen
    Anotherone skrev 2016-09-12 15:49:23 följande:
    Kul, jag har också en tioåring hemma (fast han vet inget ännu )
    Har ni berättat? Eller när tänker ni göra det?
    Han kom in på toletten när jag gjorde testet så var tvungen att berätta. Sällan sett en unge så glad Glad. Min särbo har också en 10 åring sedan innan som också blev väldigt glad. Det enda min son tycker är jobbigt är att vi kommer flytta 10 mil härifrån.
  • Norrisen
    Blomsterfröna skrev 2016-09-15 10:32:03 följande:
    Tänkte jag kollar iaf japp jag bor o Kalmar ????
    Jag bort i på Öland i färjestaden Skrattande. Kommer dock att flytta strax efter förlossningen till min särbo i Växjö.
  • Norrisen
    JoJoNo skrev 2016-09-21 10:48:23 följande:
    Bor strax utanför Växjö. Roligt med fler som kommer bo i närheten. Första barnet hade jag många kompisar som fick samtidigt. Nu inga. Känns lite oroligt, för man behöver träffa andra med nyfödda med :).
    Jag håller med. Jag ser fram emot flytten men känner ingen alls mer än killens familj där uppe så lite jobbigt känns det också. Men kanske man kan hitta fler här på FL som bor i närheten så man kan få lite nytt umgänge Glad
  • Norrisen

Jag kommer att lämna denna tråden nu då jag fick missfall igår. Lycka till alla!

Svar på tråden BF maj 2017