Inlägg från: livetiettnotskal |Visa alla inlägg
  • livetiettnotskal

BF maj 2017

Är gravid med tredje barnet och känner fortfarande inga rörelser. Är i vecka 17+1. Någon mer som inte känt något än?

• livetiettnotskal
    Astilbe skrev 2017-02-02 20:53:51 följande:

Fler än jag som redan fått onda sammandragningar vid MINSTA promenad? Hela magen blir som ett spänt och ömt blåmärke tills jag slutar gå helt. Hade samma med förra barnet men minns inte att det började så här tidigt. Hämtningarna på förskolan börjar bli en pina. V 24 för mig nu.

Jag har fått massor av onda sammandragningar. På jobbet i fredags trodde jag att jag skulle få åka in och föda i princip. Är sjukskriven i tre veckor framåt och blev ordinerad vila. Trots vila kommer dom ändå men inte regelbundet utan bara då och då. Har även lämnat urinprov som var negativt.
  • livetiettnotskal
    Bebisbubbla skrev 2017-05-08 10:22:07 följande:

Hej :) längesen jag skrev här men letar tips. Just slutat jobba för att vila och ladda inför förlossning (BF 20 maj). Men vad gör ni andra som är hemma och väntar? Gillar inte laga mat, baka eller sticka men ändå så rastlös. Har inga barn sen tidigare som tar upp tid heller så.. klättrar på väggarna samtidigt som man inte orkar så mycket.

Tips?

Jag har rensat hela huset, varenda liten vrå, haha. Sen så städar jag varje dag men vi har två små barn som stökar ner jämt. Fast jag hatar när det är smutsigt så hade städat ändå :)
    Försöker sysselsätta mig med vänner den tiden barnen är på förskola. Är också så rastlös och trött på att vänta på att det ska sätta gång (BF på lördag).
Svar på tråden BF maj 2017