BF maj 2017
Vad roligt! Jag med, beräknad till 20 maj. :)
Hur mår ni hittills? Illamående? Molvärk?
Vad roligt! Jag med, beräknad till 20 maj. :)
Jag har inte blött ngt mer!!:) *ta i trä* Brösten är
Ömma som vanligt, lite värk från och till i äggstockarna men inte lika mkt men känns ändå ok än så länge, had edet vsrit missfall hade jag ju blött massa:)
Förra veckan var jag konstant rätt kraftigt illamående,men nu har det i två dagar bara varit vid vissa tillfällen. Däremot rätt mycket molvärk,kommer och går nästan hela tiden. Som en kraftg mensvärk typ. Mina bröstet är jätteömma också. Men det värsta är nog att jag känner mig så trögtänkt! Hur mår du?
Ja fast det var väntat,min mamma har mått jätteilla i princip hela hennes graviditeter. Och jag har lätt för att må illa i olika situationer.
Ja visst är det lite skönt med värken! Gillarockså att det faktiskt känns att det händer något.:)
Tack och grattis till er med:) hur mår du?! Har du börjat känna ngt än?! Idag är första dagen som jag känner mig riktigt trött och har lite som mensvärk till och från, det är väl nu det börjar hända saker för oss:)
Jag känner detsamma!! Jag är också orolig. Så fort jag inte känner den där molvärken på en timme, eller när jag har fått en brun flytning sådyker oron fram!! Hur vanligt är det med missfall? Det är ju inte ovanligt men tänkte om någon visste en ungefärlig procentuell siffra för hur vanligt eller ovanligt det faktiskt är? :(
Usch hatar den här oron! :/
På denna sidan står 20-30 procent. Men vet inte om det stämmer. Vet inte hur man ska lyckas sluta oroa sig.
www.niomanader.se/missfall/
Jag har också sån där molande mensvärk men precis som du säger så är det ju ett tecken på att det händer saker där inne så man för tänka på det:) ja det är vårt första, så spännande:) är det ert första också?!
Gick in i v 8 idag :D
Det där med att vara rädd för missfall är så påfrestande! Man är så glad och samtidigt så känner jag att man inte riktigt vågar vara så glad som man vill för då blir sorgen så mkt värre om något händer! Så blandade känslor! :/