BF maj 2017
Va kul. Jag ska oxå på vul imorgon samt ta blodprov inför kubtest i v.12
Va kul. Jag ska oxå på vul imorgon samt ta blodprov inför kubtest i v.12
Jag gjorde vul igår i v.9+4. Fostret är 28 mm,allt så nästan 3 cm. Den rörde på armar och ben,helt fantastiskt:). Om 3 veckor ska jag göra kubb.
Idag gjorde jag också ul och fick se en liten filur med full hjärtaktivitet. Helt underbart och en rejäl emotionell urladdning när all oro släppte. Plutten mätte 20,6 mm och jag blev daterad till 8+4 veckor. Stämmer fint, jag är 8+6 enl mensen bla bla men vet att jag hade ÄL lite senare, troligast cd 17. Är så glad nu!
Hmm i vilken v har ni andra inskrivning? Har 27 oktober i v 11. Tycker det är så sent med första kontakt med Mvc. .Och prata hälsa o vanor först då. Men kanske brukar va så :P
Jaha hos mig får man inget hälsosamtal innan heller, det har man på inskrivingen. Jag är förstföderska. Mvc skiljer verkligen beroende på vart man bor :S
Ush har gått upp 3 kg /: men jag bantade ganska extremt innan ja blev gravid och började äta mer. Suck /:

Jag är också kvar :) inskrivning imorrn och KUB 10 november. Tycker veckorna bara segar sig.
Ush jag är så svullen haha alla mina kollegor lär ju undra men ingen har vågat fråga än :P
Har de hört av sig ika?