BF maj 2017
Ha ha sorry mitt inlägg hängde sig visst och blev skrivet 3 gg
Ha ha sorry mitt inlägg hängde sig visst och blev skrivet 3 gg
Tycker de är svårt med namn. Vi har börjat skriva en lista med potentiella namn. Men kommer nog bestämma oss helt hundra först när vi ser bebisen.
Jag har inte testat ergo 360 själv bara läst i sjalforum att den är mycket omtyckt. Vi kommer köra bärsjal i början kanske tom på BB. :)
Läkar-UL avklarat och allt var perfekt. Speciellt hjärtat granskades eftersom bred nackspalt kan indikera hjärtfel. Dock finns inget som tyder på det med bebisen i magen. Superskönt!
Någon som kör med tuttinlägg och ka rekommendera nått? Mina bröstvårtor håller på o brinner upp och svider som sjutton nu när de är så kallt trots bh två tröjor o jacka /:
Min telefon gillade tydligen frågetecken ????
Vi har beställt en Britax go big nu med hårdlift och ett britax shr babyskydd med bas till. Pengarna bara flyger iväg men jag tror vi blir nöjda. De är ett otroligt gung i vagnen.
Sen ville vi ha ett babyskydd som går att fästa på Chassit på barnvagnen. Saknade de jättemycket med förra barnet för babyskyddet är så jäkla tungt och otympligt att släpa på. Så allt fick kosta lite mer denna gång, men vi har mkt annat sparat sen förra bebisen så de känns lugnt.
Vi funderar på en britax smile 2. Verkar så smidigt med babyskyddet och bra med lås och olåsta små hjul längst fram. Någon mer som tittat på den?
Första jobbdagen för mig med efter en veckas ledighet. Var kul att vara tbx men jag börja känna av foglossning i blygdbenet och nu när jag sitter på tåget hem värker svanken med.
Ja ja bara åka hem och laga mat då. Får väl sitta på en stol vid spisen...
Börjar återigen fundera på att gå ber i tid när de kommer massa krämpor, men vi får se hur de blir.
Jag känner detsamma. Foglossning upp på båda sidor av snippan. Samtidigt är det ju bra att vara igång och röra sig mycket så man har energi till förlossningen. Men känner starkt att jag inte orkar plåga mig i denna min sista graviditet.
Tog flera timmar i Lund igår o flera olika läkare och hjärtläkare. Vi ska dit igen flera ggr under graviditeten o antagligen föda i Lund med. Allt känns upp o ner o oroligt. De kan inte med säkerhet säga vad det är. Men de har hittat vissa saker på hjärtat. Vi blev erbjudna att avbryta denna veckan för de måste fråga men vi kan inte avbryta utifrån de små saker de hittat som inte säkert betyder ngt eller vad det betyder. Men så mkt tankar o oro. Vi ska till både läkare, hjärtläkare o kurator om 4 veckor i Lund.
Njurarna är förstorade men kan innebära ngt eller ingenting. Det är några vita fläckar på hjärtat som kan innebära olika saker eller inte. Nackspalten är bred vilket kan betyda saker eller inte. De kunde inte se en vägg på hjärtat men bilden var dålig. Men är det den det är
Problem med så kan man operera. De vita fläckarna tyder ofta på downs syndrom. Vilket vi vet att det inte är tack vare moderkaksprovet. Men finns ett antal hemska sjukdomar o syndrom det kan vara eller inte. Så förvirrande. Vi har som sagt iaf valt att gå
Vidare med graviditeten o föda honom i maj o hoppas på det bästa. Idag är jag hemma från jobbet. Känner mig helt förbi både psykiskt o fysiskt. Ska försöka somna om en stund. Ganska trött när man tittar i spegeln i förbifarten i sovrummet o tänker men oj vad svullen magen är, undrar vad jag gjort. Jo men hallå jag är ju lite gravid eller så. Som sagt helt slut i huvudet.