• Anonym­ous123­45
    Äldre 29 Aug 23:54
    23608 visningar
    24 svar
    -1
    24
    23608

    Min sambo har köpt en fleshlight

    Hej!

    Min sambo sa glad i hågen en dag att han har skickat efter en fleshlight, kopia av en porrskådis. Jag är gravid och full i hormoner.. Jag blev jätteledsen när han sa det. Jag har inte haft mycket sexlust på slutet.. Förstår att han har behov, men att köpa en fleshlight känns bara urdumt.. Må låta illa och barnsligt från min sida, men jag känner mig åtsidosatt (han har använt den ensam typ 2 ggr redan). Hade känts bättre om jag fick vara med och hjälpa honom. Jag har läst att det ska vara så gott som att ha sex med en kvinna.. Bara det gör ju att det känns mindre kul..

  • Svar på tråden Min sambo har köpt en fleshlight
  • Äldre 31 Aug 13:18
    #11

    Håller med alla här som tycker det är ok. Det måste väl vara bättre att han fixar sexet själv än blir bitter på dig om du inte har sexlust?

    Ett klassiskt win-win läge. Bra för alla. 

    Skulle tro att den är precis lika skön som en riktig fitta - men sex är ju så mycket mer än att köra kuken i ett skönt hål, det kan väl knappast vara en konkurrent till riktig sex?

  • Rakad Apa
    Äldre 31 Aug 16:40
    #12

    Om inte du tillgodoser hans behov så är det väl bara bra att han fixar det på egen hand? Eller tycker du att han ska lida för att du inte har sexlust?


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Nä)
    Äldre 31 Aug 16:49
    #13

    Jag tycker att folk är lite hårda!

    Klart att han ska få njuta och unna sig leksaker. Men det är ganska påfrestande att vara gravid och därmed vara väldigt känslig. Han kunde varit mer diskret.

    Jag kan absolut förstå känslan av att själv inte vilja men man ändå vilja vara delaktig.

    Jag köpte en fleshlight till min sambo och la det i ett stort påskägg. Det var lite på skoj som jag köpte den. Jag valde en som till utseendet var mest lik min egna fiffi.

  • Äldre 31 Aug 17:42
    #14

    Eftersom du inte har sexlust så kan jag förstå att han inte föreslagit att du skulle vara med heller, det skulle lika gärna kunna tas av dig som att han inte respekterar dig. Försök att inte se det som en konkurrent till ert just nu lågfrekventa sexliv utan som ett komplement, som hans sexliv med sig själv (för det är ändock inte en annan kvinna).

  • Anonym (Fia the lover)
    Äldre 31 Aug 23:09
    #15
    Anonymous12345 skrev 2016-08-29 23:54:16 följande:

    Hej!

    Min sambo sa glad i hågen en dag att han har skickat efter en fleshlight, kopia av en porrskådis. Jag är gravid och full i hormoner.. Jag blev jätteledsen när han sa det. Jag har inte haft mycket sexlust på slutet.. Förstår att han har behov, men att köpa en fleshlight känns bara urdumt.. Må låta illa och barnsligt från min sida, men jag känner mig åtsidosatt (han har använt den ensam typ 2 ggr redan). Hade känts bättre om jag fick vara med och hjälpa honom. Jag har läst att det ska vara så gott som att ha sex med en kvinna.. Bara det gör ju att det känns mindre kul..


    Nu har jag aldrig varit gravid men kan till en viss gräns förstå dig. Hade det varit jag som yngre och min kille köpt en sådan så hade jag blivit tvärarg. Nu med min nuvarande kille så skulle jag blivit mer glad och förslagit och kunna använda den tillsammans på något sätt eller att vi onanerar tillsammans.

    Anledningen till att jag ser så på saken idag är för att jag är trygg i min relation och att jag och min sambo pratar ofta om sex och hur vi vill ha det. Kommunikation och öppenhet är viktig och att båda ska vara med på det. Sen måste båda ge och ta. Berätta för din partner att du upplevde det som jobbigt då kan han förstå och säg även att du är villig att hjälpa han på andra sätt. :)
  • Anonym (Lilla­my)
    Äldre 17 Feb 19:36
    #19

    Alltså, jag ser egentligen inte vad problemet är. Är själv höggravid, och lusten är lite sådär just nu, men jag känner lite att han inte ska behöva "lida" för det, om du förstår?
    och - som nån redan skrivit - har du sexleksaker själv? Vad är då skillnaden, varför är det mer okej än att han har det? :)

  • Runkmä­starn
    Äldre 17 Feb 20:13
    #20
    +2

    Köp en dildo då så kan din dildo ha sex med hans fleshlight så slipper ni bli inblandade, ni kan kolla på Bingolotto under tiden och runka till Lokets sensuellt fladdrande tupê

  • Anonym (Yepp)
    Thu 27 Jan 2022 22:13
    #21
    -3

    Råkade också köpa en Fleshlight, nu står jag inför ett jätteproblem då jag föredrar och gillar den bättre än äkta varan.
    Visst närheten för man ju inte med en Fleshlight, men den är så mycket tightare och skönare än min frus fiffi.
    Hon har ju fött barn, så det är ju inte som det varit innan.
    Men håller det för mig själv, vill inte såra henne.

    Fleshlight är grymma grejor.

  • Anonym (Kim)
    Thu 27 Jan 2022 23:40
    #22

    Det ena behöver inte ta ut det andra. Det är väl jättebra att han öppet berättar om sin lösmutta. Du kan väl vara med när du har lust och vill ligga. Låt han vara. Varför ska du bli sur för det. Tycker nog du ska tänka att egentid och onani är bara positivt. Köp en leksak till dig själv också. 


    Överraska honom med ett tenga egg istället. 

  • Anonym (Fem år)
    Thu 27 Jan 2022 23:51
    #23
    -1

    De har nog börjat knulla igen...


    Anonym (Kim) skrev 2022-01-27 23:40:39 följande:

    Det ena behöver inte ta ut det andra. Det är väl jättebra att han öppet berättar om sin lösmutta. Du kan väl vara med när du har lust och vill ligga. Låt han vara. Varför ska du bli sur för det. Tycker nog du ska tänka att egentid och onani är bara positivt. Köp en leksak till dig själv också. 


    Överraska honom med ett tenga egg istället. 


  • Anonym (Cex)
    Fri 28 Jan 2022 00:23
    #24

    Jag har läst mer än hälften från början av kommentare.
    visa låter lite hårda vissa inte. Hur som helst. 


    Du skrev att du gärna hade velat vara med.  Det är bara till att fråga, tror han hade uppskattat det.

    Här kommer lite tips hur du ska göra.
    du kanske tröttnar efter ett tag om han inte kommer snabbt, för efter ett tag så väger den mycket. Då kan du be honom att ha ?låsas sex? med dig. Du lägger dig i sked position och tar flashen mellan dina ben. Ni får den närheten, men han juckar i Flashen. Andra är doggy och samma där, kläm den mellan dina lår. Om han inte redan vet så lägg den i varmt vatten i ca 5 min och ha mycket glidmedel.

    lycka till

  • Anonym (Fem år)
    Fri 28 Jan 2022 00:33
    #25
    Anonym (Cex) skrev 2022-01-28 00:23:39 följande:

    Jag har läst mer än hälften från början av kommentare.
    visa låter lite hårda vissa inte. Hur som helst. 


    Du skrev att du gärna hade velat vara med.  Det är bara till att fråga, tror han hade uppskattat det.

    Här kommer lite tips hur du ska göra.
    du kanske tröttnar efter ett tag om han inte kommer snabbt, för efter ett tag så väger den mycket. Då kan du be honom att ha ?låsas sex? med dig. Du lägger dig i sked position och tar flashen mellan dina ben. Ni får den närheten, men han juckar i Flashen. Andra är doggy och samma där, kläm den mellan dina lår. Om han inte redan vet så lägg den i varmt vatten i ca 5 min och ha mycket glidmedel.

    lycka till


    Aug 2016
  • Anonym (Kim)
    Fri 28 Jan 2022 07:21
    #26
    Anonym (Fem år) skrev 2022-01-27 23:51:23 följande:

    De har nog börjat knulla igen...


    Ja det får vi hoppas och att hon är gravid igen. 
  • Anonym (XaamB­)
    Thu 3 Feb 2022 16:55
    #24

    Fleshlight är bra.
    Använd den på hans kuk...

    Själv älskar jag när en kvinna håller i min fleshlight och "knullar" min kuk med den...

Svar på tråden Min sambo har köpt en fleshlight