• annadenise

    Bf Maj 2017

    Hej. Jag har precis plussat och är gravid i v.5 (4+5). Jag har alltså bf i maj 2017. Någon mer som har bf i maj 2017 och vill följas åt? Jag har en son på 2 år och 8 mån. Det ska bli så spännande med ett syskon.

  • Svar på tråden Bf Maj 2017
  • hey bae

    Hej och grattis :) Jag plussa igår, är i v.5 (4+0). Har inte barn sedan tidigare. Superglad och nervös!

  • nygelpicka

    finns (minst) en tråd för bf maj :) vi har en fbgrupp också, gå in och läs i tråden. och grattis till er :D

  • annadenise
    hey bae skrev 2016-09-03 11:16:02 följande:

    Hej och grattis :) Jag plussa igår, är i v.5 (4+0). Har inte barn sedan tidigare. Superglad och nervös!


    Grattis:). Va kul. Jag minns när jag plussade med min son,wow vilken känsla. Nu är vi gravida igen,och även denna gång på första försöket. Ett mirakel!!
  • annadenise
    nygelpicka skrev 2016-09-03 16:35:07 följande:

    finns (minst) en tråd för bf maj :) vi har en fbgrupp också, gå in och läs i tråden. och grattis till er :D


    Tack:) jag såg sen att de fanns fler trådar(som jag tänkte hoppa in i). Jag har inte fb så jag skriver på fl istället
  • Anotherone

    Jag har bf 1/5 och väntar syskon. Vi har dock lite längre tid mellan våra barn, stora fyller 11 nästa år
    Ska bli jätteroligt det här, jag hoppas bara att allt går bra. Än har vi inte hunnit så långt så vi har inte berättat för blivande storasyskonet ännu.

  • annadenise
    Anotherone skrev 2016-09-07 08:58:53 följande:

    Jag har bf 1/5 och väntar syskon. Vi har dock lite längre tid mellan våra barn, stora fyller 11 nästa år

    Ska bli jätteroligt det här, jag hoppas bara att allt går bra. Än har vi inte hunnit så långt så vi har inte berättat för blivande storasyskonet ännu.


    Stort grattis! Va kul:)
  • Anotherone
    annadenise skrev 2016-09-14 11:21:18 följande:

    Hur går det för alla. Hur mår ni?


    Jag mår bra tack! Väldigt ömma bröst och börjar få cravings på frukt framför allt. Särskilt skivade gröna äpplen direkt från kylen.
    Hade inget sånt när jag väntade min son så det är intressant
    Inget illamående, men det hade jag inte förra gången heller.

    Du då?
  • annadenise
    Anotherone skrev 2016-09-14 12:51:20 följande:

    Jag mår bra tack! Väldigt ömma bröst och börjar få cravings på frukt framför allt. Särskilt skivade gröna äpplen direkt från kylen.

    Hade inget sånt när jag väntade min son så det är intressant

    Inget illamående, men det hade jag inte förra gången heller.

    Du då?


    Jag mår bra tack. Väldigt trött,kissar hela tiden och kanske lite mera hungrig men annars är allt bra. Med min son hade jag inte direkt cravings. Jag mådde bra och jobbade fram till 2 v innan han föddes. Dock kräktes jag fram till 6,5 mån. Vi får se hur de blir denna gång.

    Den 26:e sep ska jag på vul,i v.8. Längtar så,o förmodligen kommer man ju höra hjärtat då
Svar på tråden Bf Maj 2017