• Anonym (Haha)
    Äldre 4 Sep 09:26
    6107 visningar
    36 svar
    +1
    36
    6107

    Ni som har upplevt karma med ex

    Har hänt! Mitt ex fick otrohet i sitt nya förhållande... Han var otrogen mot mig!

    Haha.. "Rätt åt honom"!

  • Anonym (Haha)
    Äldre 18 Sep 22:46
    #5
    Lkaweski skrev 2016-09-18 22:42:24 följande:

    Men vad folk har en pinne upp ihäcken då. Man kan faktiskt få känna sig glad när idioter råkar ut för dåliga saker men man behöver ju inte vara den direkta orsaken till detta själv.

    Mitt ex som jag dumpade för att han utsatte sig för psykisk misshandel ringde mig och lämnade ett meddelande om att han minsann hade träffat en ny tjej som var hans livs kärlek så nu kunde jag minsann inte få tillbaka honom (nej tack, håll dig på jävligt långt avstånd så slipper jag slösa på min överfallsspray!). I veckan joinade han Tinder och svajpade höger på en av mina närmsta vänner. Så länge höll det :D


    Den var bäst! Älskar såna historier!
  • Anonym (Haha)
    Äldre 1 Jan 23:20
    #7

    Kom igen!

    Alla har vi väl en historia! :)

    Den senaste:

    Min kusin blev dumpad på ett riktigt elakt sätt av sin sambo och utkörd, hon och hennes stackars lilla pojke. Pojken är hennes från tidigare äktenskap och den här "nya" killen var bara så elak mot stackars pojken (på 4 år). Han lämnade henne för en polsk utseendetokig äldre tjej och allt var "bra" första året..... tills det visade sig att hon hade två tonårsbarn som han nu fick ta hand om .. hon hade döljt allt i ett år !! Han mår inte bra har folk berättat! De ska bo hos honom nu haha..

    Karma !

  • Anonym (Haha)
    Äldre 1 Jan 23:28
    #9
    Anonym (fniss) skrev 2019-01-01 23:25:35 följande:

    haha. 

    Hur går det för din kusin då? 


    Hon tar examen till sommaren och har köpt lägenhet! Så det gick bra men hon var ju på botten då bokstavligen! Inga sparpengar, en liten pojke och utslängd bara så för att polskan ville in till fina villan ! Haha
  • Anonym (Haha)
    Äldre 2 Jan 12:45
    #12
    Anonym (fniss) skrev 2019-01-02 09:48:45 följande:

    Vad bra att livet ibland ger en det man förtjänar. =)

    Förresten har pappan någon kontakt med pojken?


    Hans biologiska pappan håller sporadiskt kontakt. Den svinige killen har inte kontakt med pojken.
  • Anonym (Haha)
    Äldre 2 Jan 14:34
    #16
    Anonym (-) skrev 2019-01-02 12:57:29 följande:

    Träffade ett riktigt svin för många år sedan och märkte nu för inte så länge sedan att han blivit stämd på ett mångmiljonbelopp. Har inte luskat i hur det gick, om han fick igenom överklagan eller så, men rätt åt honom.


    Haha! Allt kommer tillbaka väl :)
  • Anonym (Haha)
    Äldre 2 Jan 19:34
    #19
    Anonym (Ella) skrev 2019-01-02 14:44:12 följande:

    Han bedrog mig med en tjej från jobbet. Dumpade mig brutalt och i tårar. Hon var allt tydligen. Och han var (enligt honom) guds gåva till kvinnan.

    Sen dumpar hon honom för en KVINNA! Hahaha han var helt förstörd tydligen.

    Han är idag singel och hans ex är numera fru med sin kvinna och de ett barn.

    Jag träffade strax därefter en fantastisk man och är idag gift med två barn :)


    Haha!!! Wow !! Det är verkligen karma !!
  • Anonym (Haha)
    Äldre 3 Jan 12:46
    #26
    Anonym (is a bitch) skrev 2019-01-03 10:30:46 följande:

    Har några historier. 

    1 Krossade mitt hjärta. En lång historia men som slutade med att jag pga honom satt fast utan pengar i ett annat land. Tiden går och vi blir "vänner" på Facebook (han som addar mig), efter flera år som vänner där så berättar han att han inte kunnat känna för någon sen han var tillsammans med mig och att han till och med inte haft sex sedan vi var ett par. Han mår idag ganska så piss... djupt deprimerad och han själv anser att allt är en följd av hur han behandlade mig.... 

    2 Kille som var konstant otrogen mot mig, jag försökte ge honom en chans första gången jag fick veta något men det fortsatte... så tillslut gjorde jag slut, gick något år och han ringer mig förtvivlad och frågar hur jag orkade ge honom en andra chans för man blir ju helt förstörd när någon är otrogen mot en... han grät i flera timmar per telefon med mig då hans nya var otrogen mot honom och han var helt förstörd.... Han som tyckte jag överdrev när jag bröt ihop när han var otrogen... 

    3 Kille som knäckte mitt självförtroende och fick mig att må piss mentalt och som totalt krossade mig när han gjorde slut för han tyckte det var kul.... Något år senare sprang jag på honom med tjejen han träffade direkt efter mig (snackar samma vecka det tog slut) jag med min nuvarande sambo. Vi var superglada och på gott humör, busade och fjantade oss och hade jätte trevligt. Stöter på mitt ex och hans tjej där han står och ser helt förstörd ut... han hade gått upp i vikt, såg härjad och sliten ut, åldrats 10 år på 2 år..... Han tittade länge efter mig och sambon som hade en supertrevlig dag samtidigt som han själv såg ut att pinas rejält... Fick höra från en gemensam vän att han hade tagit det jätte illa att jag var glad, lycklig, rolig, hade kul och ja... var den där tjejen som han engång hade varit kär i medan hans nya hade varit "elak" mot honom flera veckor och han ifrågasatte sitt eget beslut när han såg mig så där fantastisk och fantastiskt lycklig när han själv var olycklig... Hehe det var ganska kul att få höra :-P 


    Det är så fantastiskt att höra att det slutade bra för de som fick sitt hjärta krossat på ett elakt sätt ! Livet kan vara underbart ! :)
  • Anonym (Haha)
    Äldre 6 Jan 04:01
    #35
    Lena74 skrev 2019-01-06 03:27:18 följande:

    Min äldsta sons pappa hade en annan under alla år vi var tillsammans. Jag lämnade honom. Han träffade en annan efter några år, de gifte sig. Efter några år så skrev han till mig o frågade om sonen kunde bara vara hos mig ett tag framöver. Hans fru hade varit otrogen o han mådde jättedåligt. Tur han inte kunde se mig. Det kändes jävligt bra just då. Karma är bra.


    Rätt åt honom och att få smaka på sin egen medicin :)
Svar på tråden Ni som har upplevt karma med ex