• SouthWestEast

    Hur ställer sig feminismen vs. SH resp FHT?

    Medelålders man, bosatt i södra delarna av landet.

    Skulle tycka det var intressant att höra var feminismen står när det gäller två olika genrer inom porren. Båda där ömsesidig njutning står i fokus, men där båda har sina finesser.

    SH (Slap happy) = Kvinnan står på knä framför mannens erigerade penis. Han för sin penis fram och tillbaka i kvinnans mun i en hög fart under 10-15 sek samtidigt som kvinnan tittar uppåt mot hans ansikte med en nöjd blick, varpå han drar ut penisen från kvinnans mun och ger henne tre till fem örfilar. Därefter upprepas proceduren, och fortsätter tills det att han ejakulerar i hennes mun.

    Viktigt är att hon försöker under hela akten behålla ett ansiktsuttryck som utstrålar glädje.

    FHT (Female human toilet) = Även här står kvinnan på knä framför mannens erigerade penis.

    Kvinnan gapar stort samtidigt som hon tittar upp mot mannen under tiden han urinerar i hennes mun.

    Denna form av njutning kräver rekvisita i form av en toalettring, som man före akten trär över huvudet på kvinnan.

    Jag betecknar mig själv som testo-feminist, och vill gärna ha en debatt gällande de två sexuella njutningsformer jag beskrivit, hur de ses på inom feministrörelsen?

    GIrLpOWer 2016!!

    /Claes

  • Svar på tråden Hur ställer sig feminismen vs. SH resp FHT?
  • Carambolan

    Jag tror inte att det finns någon samsyn i den här frågan inom den feministiska rörelsen.

  • Anonym (ee)

    oavsett kön, har jag svårt att se vitsen i att använda en annan människa på det viset. Om du vill se en kvinnas glada uppsyn kanske du kan göra saker som faktiskt ger henne njutning så att det är på riktigt och inte fake. 

    Varför du ens drar in begrepp som feminism i detta förstår jag faktiskt inte. Vad tror du att du kommer få för svar? 

  • Anonym (Hmmmm)
    SouthWestEast skrev 2016-09-05 04:13:29 följande:

    Medelålders man, bosatt i södra delarna av landet.

    Skulle tycka det var intressant att höra var feminismen står när det gäller två olika genrer inom porren. Båda där ömsesidig njutning står i fokus, men där båda har sina finesser.

    SH (Slap happy) = Kvinnan står på knä framför mannens erigerade penis. Han för sin penis fram och tillbaka i kvinnans mun i en hög fart under 10-15 sek samtidigt som kvinnan tittar uppåt mot hans ansikte med en nöjd blick, varpå han drar ut penisen från kvinnans mun och ger henne tre till fem örfilar. Därefter upprepas proceduren, och fortsätter tills det att han ejakulerar i hennes mun.

    Viktigt är att hon försöker under hela akten behålla ett ansiktsuttryck som utstrålar glädje.

    FHT (Female human toilet) = Även här står kvinnan på knä framför mannens erigerade penis.

    Kvinnan gapar stort samtidigt som hon tittar upp mot mannen under tiden han urinerar i hennes mun.

    Denna form av njutning kräver rekvisita i form av en toalettring, som man före akten trär över huvudet på kvinnan.

    Jag betecknar mig själv som testo-feminist, och vill gärna ha en debatt gällande de två sexuella njutningsformer jag beskrivit, hur de ses på inom feministrörelsen?

    GIrLpOWer 2016!!

    /Claes


    Det här har inte med feminism att göra utan om sexuell läggning.
  • Anonym (Amal)
    SouthWestEast skrev 2016-09-05 04:13:29 följande:

    Medelålders man, bosatt i södra delarna av landet.

    Skulle tycka det var intressant att höra var feminismen står när det gäller två olika genrer inom porren. Båda där ömsesidig njutning står i fokus, men där båda har sina finesser.

    SH (Slap happy) = Kvinnan står på knä framför mannens erigerade penis. Han för sin penis fram och tillbaka i kvinnans mun i en hög fart under 10-15 sek samtidigt som kvinnan tittar uppåt mot hans ansikte med en nöjd blick, varpå han drar ut penisen från kvinnans mun och ger henne tre till fem örfilar. Därefter upprepas proceduren, och fortsätter tills det att han ejakulerar i hennes mun.

    Viktigt är att hon försöker under hela akten behålla ett ansiktsuttryck som utstrålar glädje.

    FHT (Female human toilet) = Även här står kvinnan på knä framför mannens erigerade penis.

    Kvinnan gapar stort samtidigt som hon tittar upp mot mannen under tiden han urinerar i hennes mun.

    Denna form av njutning kräver rekvisita i form av en toalettring, som man före akten trär över huvudet på kvinnan.

    Jag betecknar mig själv som testo-feminist, och vill gärna ha en debatt gällande de två sexuella njutningsformer jag beskrivit, hur de ses på inom feministrörelsen?

    GIrLpOWer 2016!!

    /Claes


    Hur ställer sig diplomerade fytoterapeuter till SH och FHT? Ungefär lika relevant som din frågeställning liksom. Kanske en dum fråga, men vad har nu det ena med det andra att göra? Vart vill du komma liksom?
Svar på tråden Hur ställer sig feminismen vs. SH resp FHT?