• Anonym (JS)

    Hur kan en man förändras så?

    Min sambo har förändrats sedan jag blev gravid. Mestadels på ett sexuellt plan.

    Tror jag hade haft mer förståelse om han inte var attraherad av mig nu när magen är stor och brösten har vuxit men det verkar inte vara hans problem.

    Innan jag blev gravid hade vi bra sex. Ibland flera gånger om dagen. Ibland kunde det gå någon vecka emellan.

    Han sa alltid att min njutning var viktigast.

    Nu känner jag mig som något han bara tömmer sin pung i. Målet för honom är inte att vi ska ha det skönt tillsammans. Målet är att han ska få utlösning.

    Han har inte ork eller tålamod till förspel. Som gravid med ganska känsliga slemhinnor är förspelet just nu viktigast. Jag får ont och spricker vid slidöppningen när han försöker tränga in i mig utan en tillstymmelse till förspel. Inga kyssar, inget smek. Bara pang på.

    Vräker sig på mig och lägger all kroppstyngd på magen. Jag får ont och blir förbannad för han har inte vett nog att sluta trots att jag protesterar. När han märker att det inte går att få in den ger han upp med en suck.

    "Du kan väl suga lite i alla fall?"

    "Vad synd att din sexlust är borta nu!"

    Det är inget fel på min sexlust! Jag är kåt flera gånger om dagen. Onanerar dagligen. Men jag får inte ut ett skit av att vara ett jävla knullhål. Så jag har slutat ta initiativ till sex. Förspel blir det ju inget och det funkar inte att ta emot en stor kuk i ett torrt hål.

    Hur kan en man förändras så? Varför? Han har ingen bra förklaring själv. Är det normalt att män blir så här?

    MVH

    Sexuellt frustrerad kvinna

  • Svar på tråden Hur kan en man förändras så?
  • Anonym (Kille)

    Låter ju som att ni har 0 kommunikation?

    Varför berättar du inte för din sambo att du vill ha förspel o smek? Eller bryr han sig inte?

    Säg till han på skarpen om du protesterar och han inte bryr sig. Sex med en gravid kvinna sker ju extremt mycket på hennes villkor, eftersom det inte bara är att köra på som vanligt.

    I övrigt har jag ingen aning om varför han verkar förvandlats till en idiot. Jag behandlade min fru som en princessa när hon var gravid. Då var hon ju inte längre bara min tjej, utan mina barns mor. Det är ju minst sagt något speciellt

Svar på tråden Hur kan en man förändras så?