• Flowse

    Tror det var mensvärk jag kände, men ingen mens ännu..

    Jag slutade med gestrina för 6 månader sedan och ingen mens. För 2 dagar kände jag värk i nedre delen av magen. Hugg till då och då. Och idag på kvällen vid samlag så trålar det till i sidan av ryggen och i nedre delen av magen. 

    Kan det vara graviditet?
    testar just nu med graviditetskollens gravtest men har fått negativt hittills och har läst flera som fått falska resultat. 

    Eller kan det vara att mensen är påväg eller äl? Har sällan haft värk i nedre delen av magen så vet inte hur det brukar kännas. 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-27 21:03
    Jag slutade med gestrina för 6 månader sedan och ingen mens. Igår kände jag värk i nedre delen av magen. Högg till då och då. Och idag på kvällen vid samlag så trålar det till i sidan av ryggen och i nedre delen av magen.

    Kan det vara graviditet?
    testar just nu med graviditetskollens gravtest men har fått negativt hittills och har läst flera som fått falska resultat.

    Eller kan det vara att mensen är påväg eller äl? Har sällan haft värk i nedre delen av magen så vet inte hur det brukar kännas.

  • Svar på tråden Tror det var mensvärk jag kände, men ingen mens ännu..
  • Qami

    Mensvärk men ingen mens har varit mitt allra första symtom vid båda mina graviditeter:) så du kan mycket väl vara gravid! Grattis! Testa igen om någon dag så kommer det nog visa positivt!

  • Qami
    Flowse skrev 2016-09-27 21:46:01 följande:

    Vilka test använde du? :)


    Testlagrets :)
  • Flowse

    Det ömmar fortfarande och verkar ömma  mer idag än igår. Har beställt från testlagret nu. :)

  • Flowse
    Vad kan de första graviditets symptomerna vara? Hur tidigt kan vi känna av det? Har haft lite ont i nedre delen av magen idag också. Är också på ganska dåligt humör då och då. :) Kan man känna lite mensvärk innan befruktning? Hade samlag igår och i torsdags, Innan det var nog ungefär en månad sen, men har hela tiden (som sagt) testat negativt med graviditetskollens tester. Nu väntar vi på testlagrets tester som kan komma vilken dag som helst. När törs jag testa med de? 
Svar på tråden Tror det var mensvärk jag kände, men ingen mens ännu..