• Äldre 7 Oct 09:57
    1065 visningar
    8 svar
    8
    1065

    Hjälp

    Hej. En fråga till er, skulle vara tacksam för alla svar. Och inga dumma elaka svar snälla. Jag hade sex med en man under mars månaden när jag tydligen hade ägglossning ca 9,10 11 mars men vet ej exakt precis när, hade mens iallafall 24 februari sist har ca 5-6 dagar.... sen träffade jag mitt ex den 20:de mars hade sex med honom, och jag har mens regelbundet o skulle ha mens ca 25-26 mars där, jag köpte test 24:mars där d visade positivt asså 4 dagar efter samlag med mitt ex. Men köpte gravirdtest den 16-18 mars med då d visade negativt. Blev lite förvirrad nu vem som är pappan?

  • Svar på tråden Hjälp
  • Äldre 7 Oct 10:10
    #1

    Du måste ta ett faderskapstest för att veta säkert.

  • Äldre 7 Oct 10:39
    #2

    om du är gravid med den första så är du väl 4 veckor längre om jag förstår?

    prova test som visar veckor.. eller ta privat VUL så kan dom se storlek på fostret och saga vilken vecka du är I... kan vara bade och..

  • Äldre 7 Oct 10:40
    #3

    läste inte månader..men funderar du NU vem som är pappan? alltså det är oktober och du hade sex februari/mars..... jo då vet du väl vilken vecka du är I och kan räkna eller?

  • Äldre 7 Oct 10:47
    #4

    Jo jag är

    Vecka 33 nu... men förvirrad bara vem pappan är? När jag hade samaög med mitt ex gjorde jag gravtest efter fyra dagsr d visade positivt, o d väl omöjligt så

    Tidigt då borde d vara killen innan?

  • Äldre 7 Oct 10:48
    #5

    Kan bara bli gravid under ägglossning. Så har du inte legat mer än dessa 2 ggr så är det högst troligtvis inte exet som är pappan.

  • Äldre 7 Oct 10:50
    #6

    Tack molly för ditt svar. Men sla ändå göra faderskap test för att få

    Hjärtat lättnad, så hemskt sits usch

  • Äldre 7 Oct 10:53
    #7
    Sara0809 skrev 2016-10-07 10:47:41 följande:

    Jo jag är

    Vecka 33 nu... men förvirrad bara vem pappan är? När jag hade samaög med mitt ex gjorde jag gravtest efter fyra dagsr d visade positivt, o d väl omöjligt så

    Tidigt då borde d vara killen innan?


    jag skulle tro att det var den första... du gjode teste efter en vecka efter ÄL jag plussade 11 dagar efter ÄL jättesvagt) så det var kanske för tidigt. men 4 dagar efter samlag skulle u nog inte plussa... hoppas du mer att det är den första?
  • Äldre 7 Oct 10:55
    #8

    Ja precis. Jag hoppas verkligen den första är pappan

Svar på tråden Hjälp