• Anonym (Ont :()
    Äldre 10 Oct 11:00
    3365 visningar
    2 svar
    2
    3365

    Någon mer som har ont efett förslossningen?

    Efter min förslossningen för 9 månader sen så har sexlivet varit skit knappt kunnat ha sex blir knappt blöt och sen så svider de och gör ont i början gjorde det jätte ont kändes som det var stopp och den inte kom in men de var ju inye stopp, den blev de bättre nån månad men sen gör de ont nu igen , blev uppklippt å fick sy 3 stygn och de är där de svider och göe ont vid sex känner man inne så äre typ som gropar och 2 små bollar/ kulor . Någon mer som haft så och vad fick ni göra isf ? Gick de bort av sej sjölv eller fick ni åka in och kanske klipps upp och sy om igen ? Vad gör man ? Tycker de är pinsamt att ringa bm och prata om sånt visst har dom hört och sett de mesta konstiga saker men ändå . Gillar inte sånt. Vad ska man säga lixom . :(

  • Svar på tråden Någon mer som har ont efett förslossningen?
  • Anonym (Gkkbv­)
    Äldre 10 Oct 12:27
    #1

    Du har haft ont i flera månader och inte uppsökt gyn?

    Ja Jesus.

  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Äldre 10 Oct 14:54
    #2

    Du bör kontakta gyn. Jag hade så efter mitt första barn och fick veta att det var en slemhinneflik som stack ut. Den kan tas bort ganska enkelt med bedövning + bränning hos vanlig gyn. Fick tid för att ta bort min men när jag kom dit hade den försvunnit av sig själv konstigt nog. Då blev sexet bättre. Det tog ca ett år för mig...

Svar på tråden Någon mer som har ont efett förslossningen?