• Äldre 13 Oct 15:11
    762 visningar
    2 svar
    2
    762

    Träffar från USA

    De senaste veckorna har jag börjat få träffar på min blogg från usa. Inte jättemånga, men signifikant fler än förut. Min blogg är skriven på svenska och handlar om lite lantliv. Jag har svårt att förstå vad det är för några "over there" som finner intresse i det riktigt. Det finns betydligt bättre bloggar i ämnet dessutom.

    Har ni några roliga teorier? Eller är det bara det att ett gäng spambots från usa går igenom min sida dagligen just nu? (och varför just nu, i så fall?)


    Detta förundrar mig lite

  • Svar på tråden Träffar från USA
  • Äldre 13 Oct 15:32
    #1
    VillaVillerkulla skrev 2016-10-13 15:11:53 följande:

    De senaste veckorna har jag börjat få träffar på min blogg från usa. Inte jättemånga, men signifikant fler än förut. Min blogg är skriven på svenska och handlar om lite lantliv. Jag har svårt att förstå vad det är för några "over there" som finner intresse i det riktigt. Det finns betydligt bättre bloggar i ämnet dessutom.

    Har ni några roliga teorier? Eller är det bara det att ett gäng spambots från usa går igenom min sida dagligen just nu? (och varför just nu, i så fall?)


    Detta förundrar mig lite


    Kan vara att något ord i din blogg skapar träffar vid sökning men betyder något helt annat på engelska.

    För länge sedan fick en svensk fågelskådarklubb massor med träffar från USA när de felaktigt översatt sin sida om svenska titor till Swedish tits.


  • Äldre 13 Oct 20:25
    #2

    Det kan vara en tanke. Får gå igenom vad jag skrivit egentligen.

    Men borde de inte rimligen kolla på samma sida då?

Svar på tråden Träffar från USA