Tom Araya skrev 2016-10-24 23:38:04 följande:
Blir jag inte svettig har jag inte tränat, då har jag på sin höjd motionerat (vilket förövrigt oftast gör mig svettig också).
Jag tycker det är bekvämt att ha det avklarat och i utrymmen som någon annan tillhandahåller utan extra kostnad om med mer plats än hemma med 3-5 pers på en dusch (om man är en familj i en 3-4 rummare). I förhållande till det är "släpandet" av tvål, handduk och ombyte ett litet besvär och det ryms ändå i väskan jag ändå måste ha till träningskläderna.
Svettas gör jag, på överkroppen, och inte blir jag så blöt så det går igenom hoodien.. Eller byxorna heller f.ö..
Det är väl där vi är olika. Jag skulle få skaffa en myyyycket större träningsväska. :D Man använder ju olika mycket produkter med. Vissa har ju 2-4 produkter för håret bara i duschen, för att inte tala om efteråt. Plus övriga kroppens produkter. Lotions, ansiktskrämer.. Smink, bestämma sig för vad man ska ha på sig sen, endast för att sen åka hem och förmodligen ta på sig något annat.. Hemma väntar min dusch som bara jag och sambon delar på samt mitt älskade badkar, jag är en badmänniska och det brukar sitta fint med ett varmt bad för ömma muskler. Dessutom har mitt gym EN dusch.