Inlägg från: Anonym (dds) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dds)

Hon kräver att jag kommer i henne vid sex

Dumpa henne.
    Herregud.

• Anonym (dds)

Hon "kräver att"...

I ett förhållande "kräver" man ingenting, och i synnerhet inte när det gäller sex. Varför försvarar du det beteendet? För att bli inboxad lite oftare?

• Anonym (dds)

"Kräver", "blir väldigt arg", "tycker jag är löjlig"

Varför tror så många män att de måste stå ut bitchbeteenden som dessa? Hur kan man stå ut med det och alls älska en sån kvinna? Blir så besviken och förbannad. Dessa kvinnor ska förpassas till ensamhet. Så där beter man sig bara inte. Fy fan

• Anonym (dds)
    i-o skrev 2017-01-13 11:33:04 följande:
    Träffat minst en. Valde att låta henne gå istället. Lika bra det. Otroligt slug om än fullständigt inkompetent och oberäknerlig. Rentav obehaglig.

Tyvärr var hon bra på det hon gjorde, men hon ville o andra sidan bli påkommen också, antar jag.

Sjukt mycket felprogrammerade individer där ute.
    Finns ingen anledning att stå ut en minut med en partner som hånar, oavsett anledning. Som sagt - felprogrammerade och har inte i förhållanden att göra. Det finns så många som är respektfulla och godhjärtade. Håll er till dem.

Hon verkar ha TS som en slags leksak, kanske för att hon är äldre och tror att hon får göra som hon vill för att TS vill ha en äldre? Äh, pinsamt.
Svar på tråden Hon kräver att jag kommer i henne vid sex