• Mmy3

    Är du 30+ och oskuld?

    Jag får intrycket att det är många 30+ män här på familjeliv som är oskulder.

    Skulle vara intressant att se resultatet

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du 30+ och oskuld?
  • Anonym (Kvinna)

    Jag är inte 30 än men börjar närma mig! 26 år, kvinna och oskuld. Orsak, extremt blyg och osäker.

  • Thomasb

    Tycker det är väldigt sexigt med tjejer som är oerfarna eller oskuld. Givetvis dom som är över 18.

  • Mmy3
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-11-02 17:54:03 följande:

    Jag är inte 30 än men börjar närma mig! 26 år, kvinna och oskuld. Orsak, extremt blyg och osäker.


    Du borde kunna välja och vraka ju
  • Anonym (C.)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-11-02 17:54:03 följande:

    Jag är inte 30 än men börjar närma mig! 26 år, kvinna och oskuld. Orsak, extremt blyg och osäker.


    Samma. läskigt för det där kunde vart jag som skrev det där
  • Anonym (Sven)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-11-02 17:54:03 följande:

    Jag är inte 30 än men börjar närma mig! 26 år, kvinna och oskuld. Orsak, extremt blyg och osäker.


    Det kommer du inte förbli länge till. Blyghet och osäkerhet är inget hinder för en kvinna eftersom det alltid åligger mannen att ta initiativ.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

    Oj! Ja det var verkligen mång män här på FL som är oskulder! Flerfallt fler än bland alla totalt i landet.

  • Anonym (30+)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-03 12:10:29 följande:

    Oj! Ja det var verkligen mång män här på FL som är oskulder! Flerfallt fler än bland alla totalt i landet.


    Det är kanske fler än man tror i verkligheten också eftersom det kanske är något som man gärna döljer. Å andra sidan har jag sett siffror på att det är bara några procent som förblir oskulder hela livet. Så i 30-40 årsåldern kanske andelen ännu är lite högre än bland äldre män. En del av oskulderna som är 30-40 kanske kommer att bli av med den, även om sannolikheten inte är så stor. Jag vet dock två män som hade sin debut vid 35 respektive 38, så visst förekommer det.
  • Mmy3
    Anonym (30+) skrev 2016-11-03 12:29:30 följande:

    Det är kanske fler än man tror i verkligheten också eftersom det kanske är något som man gärna döljer. Å andra sidan har jag sett siffror på att det är bara några procent som förblir oskulder hela livet. Så i 30-40 årsåldern kanske andelen ännu är lite högre än bland äldre män. En del av oskulderna som är 30-40 kanske kommer att bli av med den, även om sannolikheten inte är så stor. Jag vet dock två män som hade sin debut vid 35 respektive 38, så visst förekommer det.


    Ja det är inte alls säkert att det är fler här än generellt.

    Det finns kanske statistik på det?
  • Anonym (30+)
    Mmy3 skrev 2016-11-03 14:01:35 följande:
    Ja det är inte alls säkert att det är fler här än generellt.

    Det finns kanske statistik på det?
    Just nu så visar det att var fjärde man som har svarat är oskuld och så är det definitivt inte i verkligheten när det gäller 30+. Jo, i Japan är var fjärde man mellan 30 och 35 oskuld visade nån undersökning. Men I Sverige skulle jag tippa på att det är högst 5 %. 

    Sen kanske det är så att den som själv är oerfaren har ett större intresse att läsa i trådar som behandlar oskuldsproblematiken för att se hur andra hanterar sin situation etc. Åtminstone för egen del berörs jag av allt som handlar om oerfarenhet, sexdebut etc,eftersom det är en känslig fråga för mig, men också intressant. 
  • Anonym (Jag)

    Är 34 år och oskuld. Har haft trådar om det för ett par år sen.

Svar på tråden Är du 30+ och oskuld?