• Anonym (Friko­rt)
    Äldre 7 Nov 02:23
    4622 visningar
    12 svar
    -1 +1
    12
    4622

    Vill ha ha sex med en tjej, har pojkvän

    Jag har en pojkvän, vi har en jättefin relation. Jag älskar honom verkligen. Men nu senaste veckorna har jag känt att jag skulle vilja ligga med en tjej, bara för att testa på.

    Har aldrig legat med en tjej tidigare, och jag tror verkligen att min pojkvän är mannen i mitt liv. Att vi kommer vara tillsammans och skaffa barn och hela köret. Så det är verkligen någonting jag bara vill testa, man lever ju bara en gång?!

    Har inte pratat med min pojkvän om det än, men ska göra det nästa gång vi ses.

    Tycker det här känns så jobbigt, men spännande samtidigt. Jag hade inte varit omöjlig om min pojkvän hade velat ligga med en kille, jag hade nog snarare tyckt att det varit bra att han får utforska, om han vill göra det med en kille.

    Jag är inte för ett öppet förhållande, jag vill ju att det ska vara han och jag, men att testa olika saker i livet tycker jag man ska få göra.

    Vad tror ni om det här? Är jag konstig som känner såhär? Vad hade ni tyckt, speciellt ni killar, hade ni tyckt att det varit okej?

    Jag tycker däremot inte att det hade varit okej om min pojkvän hade velat ligga med en annan tjej, där går gränsen. Det har han ju redan "testat på" om man säger så. Detsamma gäller mig, skulle inte vilja ligga med någon annan kille än min pojkvän.

  • Svar på tråden Vill ha ha sex med en tjej, har pojkvän
  • Äldre 7 Nov 06:21
    #1
    +1

    Det är otrohet oavsett hur du lägger fram det.

  • Äldre 7 Nov 06:55
    #2
    Scalaren skrev 2016-11-07 06:21:30 följande:

    Det är otrohet oavsett hur du lägger fram det.


    Nja, jag skulle vilja påstå att det inte är otrohet om hennes kille går med på det.
  • Anonym (Man måste prova för att veta.)
    Äldre 7 Nov 07:35
    #3
    -1

    Låter trevligt tycker jag. Glad
    Min tjej ville också testa all ligga med en tjej, inga problem sa jag och så blev det.Glad
    Och nu såhär efteråt så har det inte varit några problem alls, jag har tom uppmuntrat henne att gör det fler gånger. Jag/vi ser inte det som otrohet utan mer som äventyr.
    Prata med din kille och lycka till.Glad

  • Tue 14 Jan 2020 21:23
    #4

    Jag har också lust att testa

  • Anonym (Kör)
    Tue 14 Jan 2020 21:37
    #5

    Även jag har uppmuntrat min hustru att ha äventyr, skaffa en flickvän/tjej-kk, inget problem för mig, snacka med killen din, gissar på att han kommer vara öppen för det.

  • Anonym (Ratio­nell)
    Wed 15 Jan 2020 00:33
    #6
    Anonym (Frikort) skrev 2016-11-07 02:23:04 följande:

    Jag tycker däremot inte att det hade varit okej om min pojkvän hade velat ligga med en annan tjej, där går gränsen. Det har han ju redan "testat på" om man säger så. Detsamma gäller mig, skulle inte vilja ligga med någon annan kille än min pojkvän.


    Han kanske vill testa att ligga med en annan typ av tjej? En asiat? En svart tjej? Varför skulle han inte få prova det då om man nu ska få testa saker i livet?
  • Anonym (Alice­)
    Wed 15 Jan 2020 00:44
    #7
    +1

    Nja, jag hade inte varit okej med ditt upplägg, men det är ju bara jag. Jag ser ingen poäng att ligga med någon annan om man är i ett förhållande.

    Hade min man sagt att han ville ligga med en kille för att ?man lever ju bara en gång? hade han fått välja mellan det äventyret och mig. Hade han gjort det innan vi blev tillsammans hade jag inte brytt mig, men för mig hade det inte varit mysigt att veta att han vill ligga med någon annan.

    Hoppas för din skull att din kille är okej med det, men var försiktig med hur du tar upp det bara.

  • Sun 26 Mar 2023 18:26
    #8
    -2

    Hej! jag är i samma sits? hur har det gått för dig?

  • Anonym (jag)
    Mon 27 Mar 2023 16:51
    #9

    Vad jag hade tyckt?
    Jag hade undrat om hon fått hjärnblödning men snart insett att hon menar det och dumpat henne på fläcken. Orka slösa bort sin tid på allmänt förvirrade galenpannor som verkar tro att man kan äta kakan och ha den kvar.

    PS!  Du verkar inte vara monogam för du vill kunna knulla andra vilket gör att ett monogamt förhållande går bort, men du vill absolut inte tillåta att din partner får samma friheter som du får så utan det ska bara vara du som får knulla runt men inte han vilket gör att en öppen relation går bort det med.

    Så det du behöver är någon hunsad stackare utan egen vilja som går med på att du gör som du vill men själv leva efter dina villkor. Och en sån snubbe tror jag det kommer vara svårt för dig att hitta. 

  • Anonym (Julle­)
    Mon 27 Mar 2023 17:09
    #10
    +1

    Äsch, int ska du låt bli

    vill ho lapa jungeljuice ska ho lapa jungeljuice
    en gång er ingen gång dä

  • Anonym (Erfar­en_man­)
    Mon 27 Mar 2023 18:57
    #11

    Föreslå trekant med en extra tjej! Väldigt få män skulle tacka nej till det. 

    Om du absolut inte vill att han ska vara delaktig, så fråga om det är okej att du är tillsammans med en annan tjej ifall han får se på. Även det skulle de flesta män säga ja till. 

    Däremot tror jag inte att han skulle acceptera att du är tillsammans med en annan tjej ifall han inte inte är med. Då får han inte ut något av det hela, och det blir en form av otrohet. 

    Det är dock väldigt svårt att hitta extra tjejer till trekanter, då efterfrågan vida överstiger utbudet. Chans finns ifall du är ung och ser väldigt bra ut. 

  • Anonym (Tänk dig om)
    Mon 27 Mar 2023 19:35
    #12

    Att outta sin bisexualitet för sin heterosexuelle partner är inte nödvändigtvis ett vinnardrag, oavsett hur hbtq+ certificerad denne annars är. Definitivt inte om man är man, men för det mesta heller inte om man är kvinna. Det är en sak att vifta med pride flaggor, en annan att få veta att ens partner tänder så mycket på samma kön som en själv att denne faktiskt vill förverkliga det. 

Svar på tråden Vill ha ha sex med en tjej, har pojkvän