• Äldre 17 Nov 00:03
    6826 visningar
    6 svar
    6
    6826

    Analblödning

    Det rinner ur mitt analhål efter att jag på fyllan råkade ha sex med min bästa vän.
    Jag förlorade ett vad och det ena lede till det andra... så efter en het natt av analsamlag, så vaknade jag upp bakfull som ett djur, och det var då jag märkte det, det blöder ur mitt rumphål och har inte slutat.
    Det är väldigt lite blod, men det slutar inte
    Behöver jag vara orolig? Eller kommer det gå över
    Tack för svar
  • Svar på tråden Analblödning
  • Äldre 17 Nov 00:07
    #1

    hmm... Hur kunde du ens gå med på att låta dig bli tagen i fishålet av din bästa vän?! Tycker att du gått får skylla dig själv i detta fall!

    Men du bör absolut gå till närmsta sjukhus och få det uppkollat! Ring vårdguiden 1177 genast! Låt detta bli en läxa!

  • Äldre 17 Nov 00:09
    #2

    Jag gjorde det faktiskt inte med mening, det bara råkade bli så...

    Är lite pinsamt att ringa och prata om det här, skulle vilja få göra det anonymt.

  • Äldre 17 Nov 00:22
    #3
    StoraStyggaVargen skrev 2016-11-17 00:09:23 följande:

    Jag gjorde det faktiskt inte med mening, det bara råkade bli så...

    Är lite pinsamt att ringa och prata om det här, skulle vilja få göra det anonymt.


    sen när "råkar" man bli tagen i kanelburken? Tror du måste lära dig att ta eget ansvar och inte gå på vad dina "bästa" vänner säger... Vad gick ens vadet ut på? att sälja oboyhålet till din bögvän?

    Förnedringen kommer i samband med dåliga beslut bara ta och lära sig det i vuxna livet!
  • Anonym (Åreko­ntoret­)
    Äldre 17 Nov 00:25
    #4

    Jag skulle rekommendera att du uppsökte en läkare eller någon annan som kan sådant. jag fick hjälp av en kompis som jobbar som sköterska på en skola. det gällde dock något annat för då var det att jag hade utslag på tungan som jag fått efter att jag hade råkat äta några nötter jag inte tål. men det är ju ungefär liknande situationer vi har eftersom att vi båda har fått problem som behöver kollas upp. jag fick några tabletter iaf för mina besvär. du kanske behöver något liknande. typ tabletter eller salva eller nåt..

  • Anonym (H)
    Äldre 17 Nov 03:36
    #5
    Anonym (Årekontoret) skrev 2016-11-17 00:25:57 följande:

    Jag skulle rekommendera att du uppsökte en läkare eller någon annan som kan sådant. jag fick hjälp av en kompis som jobbar som sköterska på en skola. det gällde dock något annat för då var det att jag hade utslag på tungan som jag fått efter att jag hade råkat äta några nötter jag inte tål. men det är ju ungefär liknande situationer vi har eftersom att vi båda har fått problem som behöver kollas upp. jag fick några tabletter iaf för mina besvär. du kanske behöver något liknande. typ tabletter eller salva eller nåt..


    Hahaha! Njeah, utslag på tungan av nötter är nog inte samma sak som blödning i analhålet. Men yes, gå till en läkare!
  • Äldre 18 Nov 16:32
    #6

    Så, nu har jag bokat ett tid hos läkare, vi får se hur det går.

    Min kompis som utförde akten på mig vägrar att svara när jag ringer honom... ska jag låta honom vara en stund?

Svar på tråden Analblödning