• Anonym (Erfar­en)
    Äldre 17 Nov 12:57
    8149 visningar
    30 svar
    30
    8149

    Storleken hindrar mig

    Tjena Grabben! Lite reflektioner från en äldre gubbe: Jag är 43, har haft tre längre förhållanden, nyligen inlett ett fjärde! Har haft massor med kortare förhållanden än så, samt flera ONS:s. Jag har ungefär samma mått... Aldrig att det hindrat mig från att få leka! Visst, en rejäl pjäs är snygg att se på, och gillas av många. Men en del killar med bra kanon litar på att den gör hela jobbet. Det har jag hört från kvinnor jag bjudit min leksak. Jag anstränger mig, är lyhörd, ren och på sin höjd salongsberusad! Till saken hör att jag varken ör slank eller snygg, så jag använder min humor till att försöka attrahera. Är du lyhörd, intresserad, kul, trevlig, ren och fräsch, kommer du lyckas med damerna!! Men givetvis finns det kvinnor dom inte nöjer sig med det, fast jag har aldrig stött på nån. Kanhända har någon sagt att jag duger med mina typ 13 cm enkom för att vara artig, men i så fall anser jag det bevisat att andra kvaliteter uppväger en mindre sporre, så de flesta valt att fortsätta umgås och ha sex! Släpp det kompis, du kan inte påverka storleken. Men du kan vara en grymt bra kille och det kommer du långt med! Lycka till i livet!!

  • Anonym (Erfar­en)
    Äldre 17 Nov 13:02
    #5
    riboflavin skrev 2016-11-17 12:47:43 följande:

    Storleken spelar viss roll, inget snack om saken, men vad man föredrar varierar, och vilken storlek i förhållande till ens ideal man ändå kan njuta av varierar.

    För de flesta tjejer så är din kuk precis lagom, medellång och medelgrov. Sen finns det tjejer som föredrar mindre, och tjejer som föredrar större. Men i slutändan är sex så mycket mer än penetration så ofta löser man det även om hans kuk inte uppfyller ens ideal. Man gillar killen och hans andra egenskaper i första hand, kuken är sekundär.

    För att besvara en av dina andra frågor, mitt ex. som jag levde med i 10 år, hade riktigt stor (19-20*16). Vi kunde efter en massa förspel ha penetrerande samlag kanske en gång/vecka, men det gav sällan mig något, det gjorde mest ont. Vi hade ett bra sexliv, men kuk i fitta var inte en stor del av det. Den var roligare att göra annat med så att säga. Idag lever jag med en man som har betydligt mindre, antagligen lite kortare än genomsnittet (har aldrig mätt men gissar på ca 13*12). Vi har en helt annan typ av sexliv, spontant, penetration och analsex, där jag kan leva ut och inte oroa mig för smärta, kan ta ett lite slött morgonknull utan att jag egentligen är superkåt m.m. Vi har också ett bra sexliv, fast helt annorlunda. Jag hade som yngre en relationen med en kille med ganska liten (10*10 cm) och det funkade också alldeles utmärkt, han var superduktig med både fingrarna och tungan och i missionären funkade hans storlek toppen, men vi var lite begränsade i andra ställningar. Jävlar vad kul vi kunde ha med analsex tack vare hans storlek.

    Jag har njutit av sex med dem alla tre, trots de olika förutsättningarna. Men ärlig talat ligger min personliga preferens kring medel, och hellre mindre än större.

    Har du oturen att hitta en tjej som föredrar något annat än det du har så går det ändå att lösa, man kan ha ett fantastiskt sexliv ändå. Du behöver förstå tre saker:

    -Du duger som du är, tycker hon annorlunda så är hon inte värt att lägga tid och energi på.

    -Allt går att lösa med fantasi och engagemang, leta efter en fantasifull och engagerad partner, det kommer löna sig i längden.

    -Om du blir bortvald av en tjej så är det mycket mer sannolikt att det är din osäkerhet över din kukstorlek som spökar än kukstorleken i sig.

    Lycka till och tänk på att sex är tvåvägskommunikation och att vi tjejer är precis lika nojiga och nervösa över våra kroppar som ni killar, men de flesta av er, liksom de flesta av oss, hakar inte upp sig på detaljer.


    Här får du direkt beviset på att det jag skrev, är vad du ska tänka på!! Bra peppat där, "Riboflavin"!!
  • Anonym (Erfar­en)
    Äldre 18 Nov 10:50
    #10

    Hej igen! Jag har faktiskt aldrig mätt omkretsen, jag ger ärligt talat fan i det... Vänd på det- om du fick vara med när vår Herre skapar en go' tjej åt dig, skulle förmodligen tuttarna bli som dina drömmars lökar. Nu kommer det troligen aldrig att ske. Men om du träffar på en go' tjej som du har trevligt tillsammans med, och du känner dig attraherad av, så när du kommer så långt som till att få se dem, kommer du gilla dem oavsett hur de ser ut, det vågar jag nästan lova! Omvänt, som "riboflavin" skriver, kommer du kunna glädja tjejerna! Både hon och jag hat erfarenheter som du ska ta till dig, förstå och lita på! Stora dildosar finns för de som vill testa, och behöver det för att bli nöjda. Men kolla jämte dem i sex-shopen- där finns det mindre med, sådana som är i storlek med din och min! Min nyfunna bekantskap har använt sig av en kanske 16 cm lång dildo under singeltiden. Men hon sa själv att äkta vara är bättre- oavsett storlek!! Du kanske stöter på en kvinna som inte accepterar just din. Men då är det bara att leta vidare, precis som när man inte matchar av andra orsaker! Och som den kloka tjejen skrev: din noja och osäkerhet över dolmen kommer fördärva för dig- inte måtten!!! Ha det gött, kompis!!

Svar på tråden Storleken hindrar mig