• liberotutte

    hur ofta vill din fru /sambo ha sex?

    Jag och min fru har tolv år ihop och tre barn.

    Jag städar lagar mat hjälper till sååå mycket jag bara orkar för att hoppas Att få ligga till helgen.

    Inget intresse finns ,jag får alltid tjata .

    Tjatar ja tillräckligt mycket och får sug eller runk så får jag alltid höra att det tar lång tid och så vidare , och hon kollar på klockan under tiden hela tiden .

    Och noll engagemang.

    Ska det verkligen vara såhär ? Barnen är 3,4,5.

    Hur ser det ut för er ?

    Snälla skrev några meningar, börjr bli desperat.

  • Svar på tråden hur ofta vill din fru /sambo ha sex?
  • bes90

    What?? Jag förstår inte hur man inte vill ha sex? Jag är en tjej på 27 år med två barn och jag vill ha sex hela tiden, min man tycker jag är jobbig som vill ha så mycket Hahaha :')

  • janeways

    Att städa och hjälpa till bör du göra ändå!

    För att få ligga: du bör prata med din partner, eller fokusera på vad som kan få henne att tända till. 

  • Robb80
    bes90 skrev 2017-03-27 01:03:46 följande:

    What?? Jag förstår inte hur man inte vill ha sex? Jag är en tjej på 27 år med två barn och jag vill ha sex hela tiden, min man tycker jag är jobbig som vill ha så mycket Hahaha :')


    Men han klagar väl inte?
  • HotPink

    Ts, du tror inte att hon förändras efter graviditeterna? Alla gör inte det, men det finns dom som hela sexuella lusten försvinner för.

    Jag var som en kanin, hade sex varje dag, flera gånger om dagen, sög min man varje dag.. Idag efter en graviditet och förlossning är sex äckligt för mig.. Jag ryggar tillbaks när han försöker ta på mig.. Kramar å pussar är Max vad jag klarar av...

    Skillnaden är att jag pratar med min man om detta, han vet om vad för känslor. Som tur är, är han förstående och låter mig ta initiativet till sex (har hänt tre gånger på 10mån). Han låter mig ta den tid jag behöver för att återhämta mig..

    Så en tanke, uppvakta henne och prata med henne.. Att du förväntar dig sex bara för att du hjälper till hemma är rent vidrigt i mitt tycke.

    Tycker du borde ändra din syn kring sex och din partner och ert familjeliv.

    Inte konstigt hon har stängt av musslan!

  • Linus021
    liberotutte skrev 2016-11-20 00:28:08 följande:

    Jag och min fru har tolv år ihop och tre barn.

    Jag städar lagar mat hjälper till sååå mycket jag bara orkar för att hoppas Att få ligga till helgen.

    Inget intresse finns ,jag får alltid tjata .

    Tjatar ja tillräckligt mycket och får sug eller runk så får jag alltid höra att det tar lång tid och så vidare , och hon kollar på klockan under tiden hela tiden .

    Och noll engagemang.

    Ska det verkligen vara såhär ? Barnen är 3,4,5.

    Hur ser det ut för er ?

    Snälla skrev några meningar, börjr bli desperat.


    Du "hjälper till" så mycket du orkar? Hjälper till med vadå? Era gemensam sysslor?
    Tycker det är synd att du inte får ligga men vafan.. smått vidrig inställning känns det som.

    Och sluta tjata på sex, det är nog det mest avtändande som finns för din fru. Jag fattar att du är sexuellt frustrerad men ta ett seriöst snack med frugan och förklara att du vill ha tillbaka glöden. Om det bara är tömma bössan du vill göra utan romantik kan du nog göra det själv. Förspel kan behövas i flera dagar för vissa och det ska vara en del av charmen. Vill du bara ligga för att släppa på trycket och hon inte tycker det är så latjo efter en heldag med småbarn får du faktist göra det själv som sagt.

    Skulle min fru titta på klockan och liknande skulle jag slakna direkt, halva grejen är ju att hon gör det för att hon vill.

    Själv har jag 2 barn, 3år & 6mån.
    Normalt ligger vi kanske 1-2 gånger i veckan. Jag har dock högre lust än så och då hjälper hon gärna till på annat sätt. Vi är båda nöjda i slutändan för vi har pratat med varandra för att hitta den bästa balansen.

    Jag städar, diskar, och nattar barn minst lika mycket som min fru.. och det är ingen börda, det är en självklarhet! Jag älskar henne och vill att varje dag ska vara så bra som möjligt för henne. Kan jag få henne att sätta sig ner en stund och vila i soffan mår jag bra av det.
    Jag tar mer än gärna ungarna ut på långpromenad i 3-4h en söndag bara med tanken i bakhuvudet att hon får ladda batterierna hemma. Och hon gör det samma för mig.
  • Casull

    Just nu inget sex alls efter senaste förlossningen (november).
    Grymt jobbigt då jag själv skulle vilja ha det nästan varje dag. Och det har märkts på mitt humör ibland, har min fru påpekat och jag har varit tydlig med det också att det faktiskt påverkar mig nästan dagligen. Då har hon till och med frågat om jag skulle behöver/vilja ha sex med någon annan för att få mina behov tillfredsställda..
    Men det har jag sagt nej till, även om jag faktiskt skulle vilja. Men jag tror att det skulle skada oss i längden då hon har varit utsatt av otrohet tidigare så jag tror inte hon faktiskt skulle vilja ha det så..

  • Summerchild
    Casull skrev 2017-04-03 16:12:58 följande:

    Just nu inget sex alls efter senaste förlossningen (november).

    Grymt jobbigt då jag själv skulle vilja ha det nästan varje dag. Och det har märkts på mitt humör ibland, har min fru påpekat och jag har varit tydlig med det också att det faktiskt påverkar mig nästan dagligen. Då har hon till och med frågat om jag skulle behöver/vilja ha sex med någon annan för att få mina behov tillfredsställda..

    Men det har jag sagt nej till, även om jag faktiskt skulle vilja. Men jag tror att det skulle skada oss i längden då hon har varit utsatt av otrohet tidigare så jag tror inte hon faktiskt skulle vilja ha det så..


    Casull skrev 2017-04-03 16:12:58 följande:

    Just nu inget sex alls efter senaste förlossningen (november).

    Grymt jobbigt då jag själv skulle vilja ha det nästan varje dag. Och det har märkts på mitt humör ibland, har min fru påpekat och jag har varit tydlig med det också att det faktiskt påverkar mig nästan dagligen. Då har hon till och med frågat om jag skulle behöver/vilja ha sex med någon annan för att få mina behov tillfredsställda..

    Men det har jag sagt nej till, även om jag faktiskt skulle vilja. Men jag tror att det skulle skada oss i längden då hon har varit utsatt av otrohet tidigare så jag tror inte hon faktiskt skulle vilja ha det så..


    Vågar ni prata om att du kanske kan tänka dig att vara otrogen .? Förstår att du har känslor och att det kommer till fundering.. jag själv är otrogen med en dildo kan man säga. Min kille är ofta trött och vi synkar inte med suget. Jag är mer kvällsmänniska. Sex å samlevnad är inte enkelt
  • KyrieEleison

    Du tjatar "äckligt mycket" och vill använda hushållsarbete som en bytesvara och så undrar du varför hon inte vill? Du måste skämta.

  • Casull
    Summerchild skrev 2017-04-09 04:11:15 följande:
    Casull skrev 2017-04-03 16:12:58 följande:

    Just nu inget sex alls efter senaste förlossningen (november).

    Grymt jobbigt då jag själv skulle vilja ha det nästan varje dag. Och det har märkts på mitt humör ibland, har min fru påpekat och jag har varit tydlig med det också att det faktiskt påverkar mig nästan dagligen. Då har hon till och med frågat om jag skulle behöver/vilja ha sex med någon annan för att få mina behov tillfredsställda..

    Men det har jag sagt nej till, även om jag faktiskt skulle vilja. Men jag tror att det skulle skada oss i längden då hon har varit utsatt av otrohet tidigare så jag tror inte hon faktiskt skulle vilja ha det så..


    Vågar ni prata om att du kanske kan tänka dig att vara otrogen .? Förstår att du har känslor och att det kommer till fundering.. jag själv är otrogen med en dildo kan man säga. Min kille är ofta trött och vi synkar inte med suget. Jag är mer kvällsmänniska. Sex å samlevnad är inte enkelt

    Otrogen? Det var ju hon som frågade mig. Tanken hade inte slagit mig förut men om jag inte visste om hennes förflutna med just otrohet så skulle jag ju lita på att hon skulle vara lugn med det. Och då anser jag inte att det skulle varit otrohet  :P


    Men ja, det är grymt jobbigt när man inte synkar alls i det där. Jag blir ju inte heller direkt tänd utav att behöva fråga då och då och oftast bli nekad. Så just nu gör jag det typ inte alls längre.


    Haha, leka med dildo skulle jag definitivt inte kalla otrohet, om du var seriös med det  ;D  Jag skulle då bara uppskatta om min tjej lekte för sig själv ibland. Det innebär ju att hon har som ett eget intresse av sex. Så kör på med dildon säger jag  ;)

Svar på tråden hur ofta vill din fru /sambo ha sex?