• Mankan75

Hur smakar sperma? endast kvinnor

Anonym (...) skrev 2017-03-16 11:01:37 följande:
    Kan ju vara så att männen i denna fråga har ett visst egenintresse att inte vara så objektiva i frågan. Min sperma t.ex. smakar som ett bättre årgångsvin.
    Jag tror faktiskt de flesta killar smakat på sin egen sperma. Är nog ett fåtal som inte gjort det. Sen är det nog inte många som skulle erkänna det. Menar inte att ta hela satsen i munnen men en droppe på fingret typ. 
  • Mankan75
    Ett tips för den tjej som är nyfiken att smaka men som kanske inte vill ha hela satsen i mun... låt killen spruta på dig, t.e.x magen, brösten och sen kan du efteråt smaka om du vill och själv styra hur mycket osv. Då kan du sen med gott samvete säga att du inte gillar / gillar det. Flört

• Mankan75
    Anonym (Kim L) skrev 2017-03-24 14:27:51 följande:

Den man som vill att kvinnan ska svälja bör nog smaka på sin egen sats så han vet vad han ber om. Samma sak gäller analsex. 

Kan bara hålla med. Man kan inte kräva nått av andra om man inte själv är beredd att testa. "been there, done that, got the T-shirt" Flört
  • Mankan75
    fluu skrev 2017-03-29 13:08:01 följande:
    Det lilla ordet hänsyn är nog svaret..
    Jag har en vana att strax innan jag kommer tala om det så kan tjejen agera som hon vill. Vill hon fortsätta suga eller ta ut den så... Skrattande
  • Mankan75
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-30 12:28:07 följande:
    Jag varnar också, i sista sekunden, men hittills har hon alltid hunnit dra sig undan. Kunde hoppas att hon någon gång skulle välja att fortsätta.
    Jag säger också till även om hon inte suger, det brukar trigga henne den där sista biten så vi kan komma samtidigt. Gudomligt Glad
Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor