Hjälp är detta missfall? Varning för äcklig bild
Hej!
Jag skriver här i hopp om att få ordning på mina tankar.
Jag är 24 år och har alltid skött mitt sexliv perfekt, alltid testat mig med nya partners och haft sex med kondom.
För 5 månader sen träffade jag min nuvarande pojkvän och jag har aldrig varit lyckligare.
Vi hade kondom i två månader varje gång tills jag bestämde mig för att börja med p piller.
Jag började med mina piller månagen den 19/9 och man ska äta dom (yasminell) i en vecka innan man kan ha säkert sex. Men på torsdagen eller fredagen så kunde vi inte hålla oss eftersom vi inte kännt varandra "på riktigt" än. Vi började men jag sa att han fick inte komma i mig, vi var fulla och han sa att han kanske råkade komma lite men vi fortsatte efter det och han satte på en kondom och kom påriktigt. Efter detta tänkte jag inte så mycket på det, när mina p piller kickade igång fick jag mycket biverkningar illamående jätte ömma bröst extrema humörsvängningar, sömnsvårigheter etc.
Jag blev rådd att äta karta efter karta på pillrerna alltså inte ha något uppehåll. Och efter ca 2 kartor så fick jag en blödning som yttrade sig mest när vi hade sex då blev det som mörka klumpar blandat med vanligt blod som kom ut. Jag blödde i ca 3 veckor tills i söndags då vi hade sex och när jag gick på toaletten så kom det ut en klump som jag tror är ett missfall. Jag blev helt chockad och har varit hos gyn nu som säger att dom inte kan svara på om det var det eller inte, men jag blir galen, jag hatar mig själv så mycket att vi gjorde det misstaget,känner mig som världens äckligaste människa som ens kunde riskera något sånt! Att tillägga är att jag tog ett gravtest förra onsdagen som visade negativt och någongöng i oktober också
Som visade negativt, min mens innan jag började med pillrerna hade jag första dagen den 27/8 och sedan oskyddat sex den 24/9 så det jag också tänker är att jag kunde vell inte ha ägglossning då?
Men det på bilden vad kan det annars vara? Dom sa att det kan vara slemhinnor men det ser ju konstigt ut o mitten typ hudfärgat!
Jätte tacksam om någon orkar läsa detta, vet inte hur jag ska gå vidare :( vill inte ha barn nu men känner mig som en hemskt människa.