• Miiah8

bf juli 2017 i Göteborg

Hej! Jag gick precis in i vecka 10, 9+1.

Första barnet så ska bli så

Spännande! Bf som det ser ut nu 29/6 men eftersom jag har så långa cyklar lär bebis komma i juli någon gång enl bm :)

• Miiah8

Jag mår illa mest på morgonen nu men sen v 7 har jag både kräkts och mått illa hela dygnet!

Brösten ska vi inte tala om vad öm jag är! Helt galet.. och förstoppad så jag vet inte vad.. alltid varit hård i magen men jisses! Inte kul..

Eftersom jag bor i Kungsbacka får man inte göra ul förrän man gör sitt rul.. om man inte är orolig eller liknande. Lite små jobbigt att inte få se vad som är där inne!!

Vi har bestämt oss att inte göra kub-testet, någon som ska göra eller har gjort tidigare?

• Miiah8

Jag är 24 och min sambo 25.

Jag berättade för min mamma samma dag som jag plussade i v7! Men hon är min bästa vän! Sen så har resten av familjen fått reda på det nu i vecka 10. Har bara berättar för en kollega än så länge! Jobbar på ett äldreboende och jag mår illa av allt så tror alla börjar förstå ... men lite väl tidigt att berätta än känner jag! Man vill gärna vara säker på att fostret sitter där det ska!

Svar på tråden bf juli 2017 i Göteborg