• Anonym (Ts)
    Äldre 2 Dec 11:37
    51586 visningar
    62 svar
    62
    51586

    Hur har man sex bakifrån?!

    Hej! Det här är säkert en dum fråga, eller konstig. Men nu är det så, jag har aldrig haft sex bakifrån, när man ställer sig på alla fyra etc. Har testat det med alla jag haft sex med (3 st) men har liksom aldrig fått till det? Jag vet inte vad jag gör för fel? Inte för att det är så jätteviktigt då jag älskar missionären men skulle ju inte skada att testa annat också. Jag är ganska kort, kan det ha med saken att göra? Eller att man har för stor röv helt enkelt??

  • Svar på tråden Hur har man sex bakifrån?!
  • Dasenh­ard
    Äldre 2 Dec 20:13
    #51
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 20:02:16 följande:

    Jag vet att jag har gott om tid att träna men jag har ingen partner för tillfället.:)


    Då är det ju bara att gå ut och ragga på krogen och öva så mycket du kan
  • Dasenh­ard
    Äldre 2 Dec 20:27
    #52
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 20:00:52 följande:

    Jag har ingen partner. Men ja visst har jag tid att lära mig! Det är ingenting jag "oroar" mig för, men jag tänkte bara rent allmänt varför männen inte fått till det med just den ställningen, antagligen är det jag som står fel eller gör fel. Aja får se hur de slutar haha.


    Vad är det som går fel? Kommer han inte in i dig pga han inte hittar hålet?
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 20:49
    #53
    Dasenhard skrev 2016-12-02 20:27:01 följande:

    Vad är det som går fel? Kommer han inte in i dig pga han inte hittar hålet?


    Precis, har liksom aldrig kännt en k** i denna ställningen. Och som svar på din andra kommentar så nej jag håller inte på med sånt, krogen osv. Men har kontakt med några så det är inga problem där inte.:)
  • Dasenh­ard
    Äldre 2 Dec 20:57
    #54
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 20:49:17 följande:

    Precis, har liksom aldrig kännt en k** i denna ställningen. Och som svar på din andra kommentar så nej jag håller inte på med sånt, krogen osv. Men har kontakt med några så det är inga problem där inte.:)


    Skicka PM och förklara mer om det ifall du vill så kanske jag kan hjälpa dig med nånting....
  • Äldre 2 Dec 21:51
    #55
    Anonym (Ts) skrev 2016-12-02 11:37:23 följande:

    Hej! Det här är säkert en dum fråga, eller konstig. Men nu är det så, jag har aldrig haft sex bakifrån, när man ställer sig på alla fyra etc. Har testat det med alla jag haft sex med (3 st) men har liksom aldrig fått till det? Jag vet inte vad jag gör för fel? Inte för att det är så jätteviktigt då jag älskar missionären men skulle ju inte skada att testa annat också. Jag är ganska kort, kan det ha med saken att göra? Eller att man har för stor röv helt enkelt??


    Mitt ex var både storrövad och kortbent, men det löste vi lätt genom att hon stod på alla 4 vid sängkanten och jag stod på golvet och knullade henne. Visserligen fick jag stå lite bredbent p.g.a sänghöjden, men med rejäla tag om hennes kärlekshandtag funkade det jättebra i alla fall. Det var oftast så vi avslutade våra knull. Testa det och lycka till
  • Äldre 2 Dec 21:57
    #56

    Jag kände i början att ställningen var lite komplicerad, tjejen fick hjälpa till med att visa vägen och det krävdes även lite mer motorik än missionären.


    Sen fick jag inte heller någon jätterespons över hur tjejen tyckte att det var mer än att någon sa att det var skönt, inte hur själva ställningen fungerade.


    Men visst funkar det, kan tänka mig att en del oerfarna killar kanske inte riktigt känner sig hemma i ställningen och gärna "hoppar" över den.

  • Anonym (Svank­)
    Äldre 3 Dec 10:35
    #57

    Svanka! Det är lösningen på allt bakifrån Dels om du tycker din rumpa är stor så du funderar på om inte partnern kommer in, men framförallt för att det blir mycket skönare. Du kommer dessutom åt att smeka dig själv lättare än vid missionären, så passa på att blöta fingrarna och pilla lite på klittan samtidigt. Luta dig framåt så att bara rumpan sticker upp och se till att han har ett stadigt tag om dina höfter. Känns det tråkigt att inte se din partner njuta så släng en kåt blick över axeln.. Får du smak på detta kommer du aldrig vilja köra missionären igen

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 12:43
    #58

    Tack för svaren! Får återkomma då:)

  • Äldre 3 Dec 15:31
    #59

    Jag älskar sex bakifrån men har haft killar där det helt enkelt inte funkat. Jag antar att det är vinkeln på deras organ som varit fel på något sätt. Fortsätt prova med andra partners.

  • Anonym (Vinke­ln?)
    Äldre 3 Dec 16:21
    #60

    Jag tror både vinkeln på slidan och penisen påverkar. Jag har visserligen bara varit med två män, men bakifrån har varit mer besvär än nöje. Jag får nästan svanka mig blå om det ska funka

  • Anonym (M50)
    Äldre 26 Jan 07:40
    #61
    +1

    Låter konstigt, men bakifrån brukar vara enkelt att få till. Kvinnan kan ju iofs behövs ta handen och styra in snoppen rätt, sen går det bara farten.

  • Äldre 30 Jan 00:12
    #62

    Hej hade en kort tjej så det var lite jobbigt att köra bakifrån länge efter som jag är ganska lång, jag bytte ut sängbenen mot längre det blev hur bra som helst när man stod på golvet.
    det är bara att prova sig fram till rätt höjd med tex böcker under befintliga säng ben

Svar på tråden Hur har man sex bakifrån?!