• erika johanna

    Sambon är inte pappan...

    Som rubriken säger... Min sambo är inte pappan till barnet, vi har varit tillsammans i snart 4 år. 3 av dessa åren har vi inte haft sex ens, inte pga mig utan honom.. vi har sökt hjälp men han tar det inte på allvar.. jag träffade ett ex ett par gånger o lyckades då såklart bli gravid.. Min längtan efter barn är stor då jag oxå har endometrios vilket gör att jag har svårt att få barn..

    Dock vet jag inte vad jag ska säga till min sambo.. vi lever i samma lägenhet men de känns som att vi mest är vänner, iallafall ifrån mitt håll.. känner mig vilsen och vet inte riktigt vad jag ska säga (självklart är sanningen bäst men ändå..)

    Elaka kommentarer undanbedes!

  • Svar på tråden Sambon är inte pappan...
  • Studentpappa

    Om han inte tror på ljungfrufödslar så lär det ju vara rätt uppenbart för honom att du vänstrat?


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • missMrs

    Börja med att prata med exet.

    Sedan är det dags att berätta för din sambo. Du får helt enkelt säga sanningen.

  • Hazel Grace

    Jag säger tvärtom, börja med att prata med din sambo, erkänn vad du gjort och red ut vart ni står och vad ni vill göra. Sen pratar du med exet.

  • Cl4udio
    erika johanna skrev 2016-12-03 08:39:38 följande:

    Som rubriken säger... Min sambo är inte pappan till barnet, vi har varit tillsammans i snart 4 år. 3 av dessa åren har vi inte haft sex ens, inte pga mig utan honom.. vi har sökt hjälp men han tar det inte på allvar.. jag träffade ett ex ett par gånger o lyckades då såklart bli gravid.. Min längtan efter barn är stor då jag oxå har endometrios vilket gör att jag har svårt att få barn..

    Dock vet jag inte vad jag ska säga till min sambo.. vi lever i samma lägenhet men de känns som att vi mest är vänner, iallafall ifrån mitt håll.. känner mig vilsen och vet inte riktigt vad jag ska säga (självklart är sanningen bäst men ändå..)

    Elaka kommentarer undanbedes!


    hur gick det, TS?
Svar på tråden Sambon är inte pappan...