• Anonym (Ledsen sårad)

    Hej jag har lite frågor eller snarare ber om hjälp.

    Hej det är så att killen och jag har varit tillsammans nu i 2 år, han vill inte att jag och våran Gemensamma dotter ska skriva hos som boende hos honom, han har ingen bra ursäkt för varför inte. Han vill inte heller ha delat vårdnad eller inte äns kan säga om han vill ha mer barn, jag vill ha 2 barn till men jag vill inte vänta för länge våran dotter är redan 5 år. Jag vet ej vad jag ska göra ???? försöker prata men han blir bara sur när jag tar upp om barn fronten.

    Sen nästa sak har han kontakt med sitt ex som han va med under tiden jag var gravid. Jag är såklart svartsjuk, men dom hade ihop det precis innan vi blev tillsammans eller han va med henne när vi inte riktigt var tillsammans och jag litar inte på honom. Jag vill ha ärlighet, får inte kolla på hans mobil. Nu vet ju jag att dom skriver och planerar ha filmkväll men han försöker hitta nån bortförklaring varför han inte kan va med mig en kväll. Åh borde jag lämna honom? Jag älskar honom

  • Svar på tråden Hej jag har lite frågor eller snarare ber om hjälp.
  • Anonym (jisses)

    Hahahahaha, men varför har du stannat så här länge??

  • Anonym (Kille)

    Eftersom dottern blev till långt innan ni blev tillsammans antar jag att ni inte hade varit tillsammans idag om det inte vore för dottern?

    Om killen inte vill visa telefonen så har han något att dölja, nästan garanterat. Hade han inte haft något att dölja hade han nog lämnat ut telefonen för att skapa förtroende.

    Så han ska alltså på filmkväll (=hemmadejt) med exet? Det känns ju inte ok någonstans om inte du är med också, eller om du är helt ok med att han sätter på henne, känns det som?

    Att han inte vill att ni skriver er hos honom? Om ni bor där borde ni väl stå skrivna där. Bor ni inte där, så antar jag att han inte vill att ni varken ska bo där eller vara skrivna där. Om ni inte bor ihop borde han betala underhåll. Kanske därför han inte vill stå med delad vårdnad om barnet?

    Att han inte vill diskutera fler barn, fastän barnet är 5 år, är ju ett tydligt tecken på att han inte vill ha fler barn, skulle jag nog säga.

    Jag tror tyvärr inte att det kommer hålla mellan er...

  • Anonym (Girlpower)

    Fy vilket äckligt beteende från din killes sida.

    Lämna hinom då snabbt du kan.

    Var stark och du kommer förhoppningsvis att träffa en man som avgudar dig och din dotter

    Jag hade definitivt inte skaffat fler barn med den dnubben.

    Att han även pratar och träffar sin ex, det är ett inte alls okej

Svar på tråden Hej jag har lite frågor eller snarare ber om hjälp.