• Anonym (Kåtah­annah)
    Äldre 7 Dec 16:13
    6037 visningar
    16 svar
    16
    6037

    Gravid och kåt han får inte in den

    Haha detta är galet blir så full i fniss , höggravid och kåt som ett djur är jag, vill knulla sönder varje dag och stöna högt. Men min sambo får inte in kuken i mig vi har försökt i fyra dagar nu. Är jag så oattraktiv. Jag vill ha sex och ha en hård kuk i mig. Varför är det så.

  • Svar på tråden Gravid och kåt han får inte in den
  • Anonym (Kåtah­annah) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 16:16
    #1

    Sög av honom igår när han kom hem, och försökte i sömnen få in kuken men det går inte.

  • Anonym (Kåtah­annah) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 16:25
    #2

    Jag orkar inte mer jag vill ha en hård nu nu nu.

  • Anonym (Varfö­r)
    Äldre 7 Dec 16:27
    #3
    Anonym (Kåtahannah) skrev 2016-12-07 16:16:15 följande:

    Sög av honom igår när han kom hem, och försökte i sömnen få in kuken men det går inte.


    Fattar inte. Är du för trång eller han för slak?
  • Äldre 7 Dec 16:27
    #4

    Är han hård och ni har försökt i fyra dagar så kan ni ju inte befinna sig i samma rum ens.........annars föreligger nog nånting väldigt konstigt.

  • Anonym (Good luck chuck)
    Äldre 7 Dec 17:12
    #5

    När stjärnorna står rakt.

  • Äldre 7 Dec 17:29
    #6
    Nyfikna72 skrev 2016-12-07 16:27:55 följande:

    Är han hård och ni har försökt i fyra dagar så kan ni ju inte befinna sig i samma rum ens.........annars föreligger nog nånting väldigt konstigt.


    Hahahhaha ja dör!!
  • Anonym (Have you seen it)
    Äldre 8 Dec 00:09
    #7

    Prova med att lysa med fick lampa efter kuken. Om ni hittar den så blir det rejält mycket enklare.

  • Anonym (Staff­an)
    Äldre 8 Dec 01:45
    #8

    Kanske en sockerbit och pincett löser det

  • Anonym (Have you seen it)
    Äldre 8 Dec 07:59
    #9

    Det kan vara oväntat framgångsrikt *ler*

  • Anonym (Efron­iss)
    Äldre 8 Dec 08:04
    #10
    Anonym (Kåtahannah) skrev 2016-12-07 16:13:06 följande:

    Haha detta är galet blir så full i fniss , höggravid och kåt som ett djur är jag, vill knulla sönder varje dag och stöna högt. Men min sambo får inte in kuken i mig vi har försökt i fyra dagar nu. Är jag så oattraktiv. Jag vill ha sex och ha en hård kuk i mig. Varför är det så.


    Väldigt märkligt? Är din mage för stor så han inte kommer åt?
  • Anonym (.....­.)
    Äldre 8 Dec 08:10
    #11

    Du skriver luddigt men som jag fattar det har han inte tillräckligt stånd? Eftersom du undrar om du är så oattraktiv. Annars funkar väl bakifrån, Kanske inte så uppvändande att ha sex med en gravid kvinna om man är rädd att skada barnet. Eller så är det inte upptändande då det händer lite i kroppen.. Det får man förstå och acceptera tycker jag. Går ju över.

    Jag är tjej och kan tycka en vacker tjej är ruskigt upptändande men hade aldrig blivit kåt på en gravid tjej med mage och allt vad det innebär..

  • Anonym (Have you seen it)
    Äldre 8 Dec 12:24
    #12

    Kan bli bli jobbigt om man tycker en gravid tjej är det sexigaste som finns...

  • Äldre 10 Dec 16:39
    #13

    Blir ens tjej mindre sexig för att hon är gravid? Vad är det som är jobbigt?

  • Anonym (.....­.)
    Äldre 11 Dec 03:35
    #14
    Nyfikna72 skrev 2016-12-10 16:39:39 följande:

    Blir ens tjej mindre sexig för att hon är gravid? Vad är det som är jobbigt?


    Vilken dum fråga! Tror många ( de flesta) tycker sin tjej är vacker som gravid men att därifrån tycka hon är sexig skiljer sig nog...

    Många blir plufsiga och brösten blir tyngre( mina var iof superfina men kunde mig knappast sexig förövrigt)..

    Åderbråck får en del och nää.. det får man väl förstå?
  • Äldre 11 Dec 11:28
    #15

    Nä det förstår jag inte........det sexigaste som finns är väl en tjej som trivs med sig själv och visar det? Då spelar det ju ingen roll om hon har en superkropp, är halvfet, har åderbrock, är gravid eller har hängtuttar eller vad det nu än må handla om. Definierar man sexighet med endats felfria superkroppar som är bildsköna har man ju verkligen fastnat i tidens hets hur man ska se ut.

  • Anonym (Fabou­lus preggo­)
    Äldre 11 Dec 21:31
    #16
    Nyfikna72 skrev 2016-12-11 11:28:32 följande:

    Nä det förstår jag inte........det sexigaste som finns är väl en tjej som trivs med sig själv och visar det? Då spelar det ju ingen roll om hon har en superkropp, är halvfet, har åderbrock, är gravid eller har hängtuttar eller vad det nu än må handla om. Definierar man sexighet med endats felfria superkroppar som är bildsköna har man ju verkligen fastnat i tidens hets hur man ska se ut.


    Du har verkligen förstått vad det hela handlar om!

    Heja dig!

    Önskar att fler människor kunde tänka så!
Svar på tråden Gravid och kåt han får inte in den