• Anonym (Sugen­(tjej)­)
    Äldre 11 Dec 19:40
    4982 visningar
    5 svar
    5
    4982

    Prova analsex

    När jag och killen blev ihop förra sommaren ville han gärna stoppa upp ett finger i rumpan när han smekte mig, i början var jag väldigt obekväm med det mest för att han "bara gjorde det" utan att liksom känna av om det gick hem hos mig eller inte.

    Samma sak en gång när vi hade druckit och var lite berusade, men då var det inte fingret jag fick i rumpan utan penis. Gjorde mest ont och var inte ett dugg skönt, blev inte så långvarigt heller.

    Även här blev jag mer stött över att han "bara gjorde" än att testa analt. Analt har inte varit aktuellt i tidigare förhållanden för det har inte funnits nåt intresse från nån av oss.

    Men nu till själva grejen...

    Jag är gravid med vårt första gemensamma. Är ständigt kåt och onanerar mycket när jag är ensam hemma. Kollar porr och läser sexnoveller.

    Jag och killen har sex och det är helt okej men inget wow-sex som jag haft tidigare.

    Mest bara samma visa varje gång...

    Från att ha varit relativt ointresserad av analsex är jag nu jättenyfiken och sugen att testa.

    Efter som han försökt komma till men inte gjort det så smidigt så borde ju inte han vara så ointresserad han heller, men hur ska vi få till det så det blir bra?

    Tänker att efter bebis kommit kanske inte vanligt samlag alltid står överst på önskelistan heller.

    Rädd för att jag ska ha spruckit, kanske ha ont, kanske inte känner att det är lika skönt som innan.

    Älskar min kille men ska jag vara lite krass så är han inte den bästa på att ventilera tankar, idéer och känslor. Han har dem, men de syns fan aldrig på utsidan.

    Jag blir lite smittad av detta och själv hämmad trots att det går lite emot mig som person, jag VILL vara öppen.

    Nu har jag beställt mig en liten buttplugg att börja träna med, glidmedel och en dildo bara för mitt eget höga nöjes skull. (Inte hunnit få dem än)

    Skäms lite för att jag gör detta utan killens vetskap men då han i mitt tycke är lite tafflig i sängen och som sagt inte den bästa på att läsa signaler så vill jag experimentera lite på egen hand innan han får bli en del av teamet.

    Men hur ska jag få honom att haka på och samtidigt behålla det roliga, njutningen och komma ifrån "alltid samma vardagssex" utan att det verkar som jag klankar ner på honom och hans prestationer hittills?

    Några tankar och goda råd? :)

    Hit med dem bara!! (Gärna från er killar!!) Men såklart alla kommentarer välkomna!!

  • Svar på tråden Prova analsex
  • Anonym (Han vet inte hur bra han har det)
    Äldre 11 Dec 20:50
    #1

    Grattis till graviditeten och experimentlustan. En buttplug kan du nog ha mycket kul med. Smart att lära dig i lugn och ro hur det skall kännas innan ni gör det ihop. Använd mycket glidmedel och ta det långsamt.

    Det är ju lätt att det blir fel om han gärna vill men är nervös. Så varför inte säga till honom så småningom att du märkt att han är nyfiken på analt och att du själv blivit sugen och har övat. Kör en omgång när du går igenom reglerna med honom. Bra att ni lär er under ordnade förhållanden och bara "övar" en gång. Fokus på att prova/öva - inte ösa loss. Sedan kan ni göra det till en del av det ni gör spontant framöver.

  • Anonym (Sugen­(tjej)­) Trådstartaren
    Äldre 11 Dec 21:34
    #2

    Tackar :)

    Och tack för input!

    Hoppas på paket i början av veckan så experimenterandet kan börja ;)

  • Anonym (I)
    Äldre 11 Dec 21:39
    #3

    Börja med att prata även om det är svårt.

  • Anonym (M)
    Äldre 11 Dec 21:53
    #4

    Kör. Finns många tjejer som njuter av analsex. Har för mig att "lovers guide" hade en bra instruktionsvideo. Mycket "uppvärmning", upphetsning och lyhördhet hos partnern är nyckeln.

  • Äldre 12 Dec 05:50
    #5

    Svårt att ge råd utan att känna er personlighet bättre...

    Men vad tror du om att värma upp dig själv inför hans ögon, smeka dig själv, göra honom upphetsad och sedan stoppa in pluggen innan du ber honom knulla dig, först vaginalt och sedan byter hål om ni har lust...

Svar på tråden Prova analsex