• Sommarnatt10

    Tvillingar vår/sommar 2017 (barn 3 och 4)

    Hej!!

    Känner att jag behöver bolla tankar med andra i liknande/samma situation.

    Vi har två barn sen innan maj -11 och januari -14 å tyckte det vore mysigt med en tredje.

    Igår fick vi dock vårt livs chock när vi gjorde KUB å det visade sig vara två bebisar där inne... det senaste dygnet att varit lagom turbulent å allt känns rätt upp å ner...

    Vi kommer absolut att fixa det, men det tar nog en stund att landa i detta.

    Vi har bf midsommar, men det får man kanske ta med en nypa salt när det är två...

    Någon mer som vill följas åt, på denna resa?

  • Svar på tråden Tvillingar vår/sommar 2017 (barn 3 och 4)
  • Mandy mandy

    Hej! Jag har två pojkar födda 12 och 14. Nu väntar vi tvillingar som är beräknade till juni! Vill gärna följa er andra som är i samma situation.

  • Sommarnatt10
    Mandy mandy skrev 2016-12-15 11:45:42 följande:

    Hej! Jag har två pojkar födda 12 och 14. Nu väntar vi tvillingar som är beräknade till juni! Vill gärna följa er andra som är i samma situation.


    Va kul vi är i precis samma sits. Vi har oxå två pojkar...

    Har du/ni vetat länge?

    Hur har du mått?
  • jonie

    Vi har två pojkar födda 2013 och 2014 och nu väntar vi tvillingflickor som kommer senast i slutet av mars :)

    Om ni vill gå med i Facebook-gruppen "Tvillingar 2017" så skicka ett PM till mig! Där är vi över 100 medlemmar som alla ska bli tvillingföräldrar (mammor och pappor) i år. Gruppen är fortfarande hemlig så den går inte att hitta så man måste bli vän med någon i gruppen som sen kan lägga till nya.

  • Bea.K

    Facebookgruppen lät jätteintressant! Ska själv ha i slutet av maj och det hade varit kul med fler i samma sits! :) Hur hittar jag dig på Facebook? :)

  • Miss.Rydell

    Har två tjejer födda dec 2011& mars 2014, väntar nu tvillingar med bf 17/6. Har rul 23/1 :) kul att vi är några fler i samma sits

  • GrönaDruvan

    Gå gärna med i andra tråden som är länkad till här ovanför! Där är vi fler som ska ha tvillingar till våren/sommaren!

    Jag vill gärna gå med i Facebook gruppen förresten.

  • jonie

    Skriv ett PM till mig härpå Familjeliv med namn och beskriv profilbild på Facebook så lägger jag till er där :)

  • GrönaDruvan
    jonie skrev 2017-01-10 14:22:44 följande:

    Skriv ett PM till mig härpå Familjeliv med namn och beskriv profilbild på Facebook så lägger jag till er där :)


    Då gör jag det. Men vill bara vara med om den är helt hemlig!
  • GrönaDruvan

    Det funkar inte att skriva pm till dig från mobilen...tror du att du kan skriva till mig, så ser vi om det går att svara på det?

Svar på tråden Tvillingar vår/sommar 2017 (barn 3 och 4)