• Anonym (Orkeslös)

    Problem med sexlivet

    Hej på er! Vet inte vart jag ska börja nu. Men jag kan väl börja från redan januari månad. Jag träffade mitt ex november 2015, vi var tsm i ca 4 månader o lite mer.
    Han tog min oskuld. Redan där pratar vi om smärta. Jag kunde aldrig riktigt ha samlag med honom för att det gjorde så jävla ont både när vi hade samlag och efter. Vi körde alltid kondom, för jag var lat och orkade inte skaffa p-piller. 

    Jag har tydligen även lätt för att få urinvägsinfektion efter jag har haft samlag.
    Jag brukar kissa och tvätta mig efter. Under tiden som jag och mitt ex hade samlag lade jag märke till att när jag torkade mig att det kom blod och sved när jag kissade. Vill tillägga inte mkt blod men ändå lite.

    I april månad gjorde han slut så inget mer sex där. Några månader senare, 4 månader träffade jag en kille. Det gick från att vi gullade med varandra, till att jag fick känslor och till att han sa att han inte kände likadant. Det visade lite senare att killen vill vara kk, trots att jag har känslor för honom. 

    Ni vet när man har känslor då är det väldigt svårt att säga nej, så jag gick med på det här. Vi har haft sex tillsammans många gånger, jag har märkt att smärtan fortfarande finns där. Nu kör vi till och med utan kondom för att jag har p-piller.
    Men det är inte alltid det gör ont, en bit in i samlaget kan det kännas helt okej men så kommer smärtan efteråt oftast när jag ska kissa. 

    Nu har jag varit hos en läkare som kollat mig många gånger. Jag har tagit tabletter för svamp och för mykoplasma tidigare. Jag har även blivit tillsagd att ta salva för mina slemhinnor. Jag vill tillägga att jag är en person som inte pullar mig själv alltför att det gör ont och alltför att jag tycker det är äckligt att göra det på mig själv. 

    Nu senaste gången kunde hon inte undersöka mig för att mitt underliv var så irriterat, jag hade muskeldragningar. Vaginism. Barnmorskan som jag pratade med trodde det berodde på mitt förhållande med den här killen. Jag känner mycket för honom men samtidigt vet jag att det är fel vilket gör att jag får ont. 
    Jag fortsätter att ha sex med den här killen i hopp om att han ska ändra sig.

    Det som jag ifrågasätter är det här med smärtan, smärtan fanns redan där när jag hade samlag med mitt ex. Då var allting rätt, då kändes det rätt. Så jag vet inte vad jag ska tro längre bara att jag vill inte ha det såhär mer jag vill kunna njuta när jag ha sex. Jag har väldigt lätt för att bli våt så det är ju inget problem med det.

    Gud jag vet inte.. vad tror ni? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-12-15 20:47
    träffade en ny kille*

  • Svar på tråden Problem med sexlivet
  • Anonym (jonte90)

    ej ts!

    jag hade för ett antal år sedan en tjej men liknande problem (hon blödde inte vad jag förstod det som men ont hade hon om det gick för fort in)

    hon behövde sin tid för att både bli våt och kunna njuta av det på rätt sätt... kanske är något sånt som är problemet? ni rushar till själva akten när du i själva verket behöver arbetas upp så att säga?

    mvh

    Jonte

Svar på tråden Problem med sexlivet