• Familjeliv

    Hennes barn får 96 julklappar var

    Hennes barn får 96 julklappar var
    Vissa föräldrar gillar att maxa julen. Det gör i alla fall brittiska Emma Tapping, 36, då hon varje år ger sina barn 96 julklappar var.

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden Hennes barn får 96 julklappar var
  • Stårschan
    Glowme35 skrev 2016-12-16 08:25:45 följande:

    Det var inte dåligt!

    Jag tycker dock att det är hennes ensak detta.


    Visst är det hennes ensak, men nog är det dåligt. Trevligt med många paket, men inte när de är så många att det blir långtråkigt att orka öppna alla. Hur länge tror du att barnen pliktskyldigt orkar tindra med ögonen? "Mamma, snääälla, kan jag inte få bygga ihop den här byggsatsen!!!" "Inte än älskling. Först måste du ju öppna de 84 paket som är kvar så att jag får se hur lycklig du blir över alla prylar som jag har bestämt att du nog önskar dig. Imorgon kanske du hinner leka." 
  • viseversa

    Hur får dom plats med alla prylar? Märkte förra julen när mina barn fick ovanligt mycket julklappar att dom tröttnade på alla paket och lämnade flera paket oöppnade och gick och lekte med det dom redan öppnat.

  • Tuss 1

    Är väl upp till henne. Personligen skulle jag ha möjlighet att göra det men skulle aldrig drömma om att göra på det sättet. Jag vill nämligen inte att mina barn ska ha den synen på julen. Ej heller bidra till massproduktion eller ha ett hem fullt i grejer. Tror inte att detta är nåt bra överhuvudtaget på någon fläck. Men det är ju jag det.... Min dröm är snarare att barnen skulle få en julklapp som det verkligen ville ha och känna sig tillfreds med det.

  • FruNyfiken
    Tuss 1 skrev 2016-12-16 09:21:37 följande:

    Är väl upp till henne. Personligen skulle jag ha möjlighet att göra det men skulle aldrig drömma om att göra på det sättet. Jag vill nämligen inte att mina barn ska ha den synen på julen. Ej heller bidra till massproduktion eller ha ett hem fullt i grejer. Tror inte att detta är nåt bra överhuvudtaget på någon fläck. Men det är ju jag det.... Min dröm är snarare att barnen skulle få en julklapp som det verkligen ville ha och känna sig tillfreds med det.


    Håller med!
Svar på tråden Hennes barn får 96 julklappar var