Undergiven dominant förhållande, hur fungerar detta?
Hej! Har precis börjat intressera mig för detta med att vara undergiven och ha en dominant partner . intresset kom efter att ha fått meddelanden ett par gånger på dejtingsiter ang att killarna är dominanta när det kommer till sex.
Jag har aldrig tänkt på sånt här innan och bara varit intresserad av vaniljsex. Men tanken på att verkligen totalt lita på sin partner och ge sig hän och låta han styra är verkligen lockande.
Jag är ett riktigt kontrollfreak annars och bara att få slappna av och känna total tillit och låta sin partner vara dominant är något jag vill testa.
Jag har googlat mycket och läst många trådar och så här har jag förstått det som :
Det viktigt med respekt och att inte gå över några gränser som inte är okej för den undergivna. Det är den undergivna som har "kontrollen" över hur långt den dominanta får gå osv Den dominanta som styr och njuter av att dominera sin kvinna samtidigt som denne vet att hon också njuter av det.
Kan någon förklara mer ingående?
Finns det forum för detta där man kan prata med andra?
Vart hittar man någon som man kan utleva fantasier med men som vet exakt vad han gör och respekterar ens gränser? Någon som kan det här.
Det borde väl finnas många idioter där ute på nätet som faktiskt vill skada kvinnor på riktigt och inte alls bryr sig om respekt osv att det enda de bryr sig om är sin egen njutning och skiter i kvinnan. Därför känns det för farligt att söka via nätet: s
Ni som lever i ett undergivet och dominant förhållande hur fann ni varandra?