• Anonym (Jen)

    Hur smakar sperma? endast svar från kvinnor önskas

    Min kille vill gärna komma i min mun, jag tycker om suga honom men har aldrig vågat få det i min mun

  • Svar på tråden Hur smakar sperma? endast svar från kvinnor önskas
  • Anonym (m)

    om du söker härinne på temat får du upp gamla trådar om exakt samma sak, så slipper alla svara  i en ny tråd igen

  • MammAmma

    Jag tycker att det är en blandning av salt, surt och beskt. Det smakar olika mycket av de smakerna från gång till gång i princip. Idag kan satsen smaka mest salt och imorgon kan det vara mest surt. Alla de smakerna är alltid närvarande, men i olika grad beroende på en massa faktorer som påverkar smaken.

  • Anonym (123)

    Varför endast svar från kvinnor? Finns väl bögar här inne med och det smalar väl likadant för dem.

  • Anonym (Beror på)

    Beror jättemycket på killen (och vad han äter/dricker, delvis). Kan smaka alltifrån lite saltvatten och typ metall (dvs nästan inget) till överväldigande jolmig, besk och extremt obehaglig smak.

  • Anonym (^^)

    Som kalles kaviar ungefär, med lite olika bismaker som varierar med inidivid.

  • Anonym (Swift)

    Slemmigt och salt mest, inte så att jag brukar gurgla runt det på smaklökarna för att det är kul.

    Sparris, vitkål, broccoli, grönkål, vitlök och lök innehåller svavel och det får sperma att smaka bittert om det stämmer vad jag läst.

  • Anonym (u)

    inte speciellt gott, nu har jag bara haft det i munnen en gång (vägrar att göra det igen pga hur äckligt det var), men det smakade som tjockt, varmt saltvatten.

  • Anonym (Hav)

    Som en ljummen..något slemmig kallsup av havsvatten.

Svar på tråden Hur smakar sperma? endast svar från kvinnor önskas