• Äldre 20 Dec 19:56
    1544 visningar
    3 svar
    3
    1544

    Hjälpa och läsa av hur hon spelar på videon

    Hej det är så här att jag skulle vilja lära mig spela Seven Nation Army - The White Stripes på gitarr. Det är en tjej på youtube som spelar den jätte bra och de tabs som jag hittar visar inte hur hon spelar så jag undrar om någon av er skulle kunna hjälpa mig. 
     
    Jag skulle vilja veta introt helst bara det som hon spelar först sen det andra finns säkert men hon spelar lite annorlunda, så som det står på tabs så är det 7,7,10,7,5,3,2  på 5:e strängen men hon kör helt annorlunda så skulle kanske vara roligare att spela så.

    Här är videon: 



    Tack! :)

  • Svar på tråden Hjälpa och läsa av hur hon spelar på videon
  • Anonym (J)
    Äldre 20 Dec 22:04
    #1

    Jag tycker inte det låter bra alls. Är du säker på att det inte bara är brösten i push up som får dig intresserad?

    För övrigt så borde du ladda ner ett program som guitar pro och dra ner tabs från typ ultimate-guitar.com, där brukar det mesta finnas :)

  • Äldre 20 Dec 22:14
    #2
    Anonym (J) skrev 2016-12-20 22:04:21 följande:

    Jag tycker inte det låter bra alls. Är du säker på att det inte bara är brösten i push up som får dig intresserad?

    )


    :D

    Man bara måste älska youtube!

    Finns ju mycket sevärt men vet inte hur många clickbaits som bygger på temat "tjej med stor urringning gör något som ingen bryr sig om för alla tittar på urringningen"
  • Äldre 21 Dec 16:44
    #3

    Nej, porr och sånt är ju bara att söka på som jag skulle vilja kolla på det, jag tycker hon är jätte duktig och undrar hur hon spelar, älskar den låten.

Svar på tråden Hjälpa och läsa av hur hon spelar på videon