• v1k

    Köpa konsertbiljetter i andra hand

    Finns det något sätt kontrollera äktheten (eller ärligheten hos säljaren) om man vill köpa konsertbiljetter i andra hand som tyvärr endast är PDF? 


    Eller har ni andra idéer hur man ska gå till väga för att få tag på biljetter?

  • Svar på tråden Köpa konsertbiljetter i andra hand
  • v1k

    Denna säljare finns på blocket... Låter oerhört seriös men man vet ju aldrig. Kan ju skriva ut 10 likadana biljetter om jag har otur. Vilka uppgifter vill  jag ha från säljeren? So I can track him down and kill him if necessary Tungan ute


    Eller så får jag helt enkelt se till att vara först i kön så att min scannas först Förvånad

  • FruNyfiken

    Jag har flera gånger köpt biljetter från ett företag på blocket och det har varit ok varje gång. Synd att det blivit så, men det är ju nästan omöjligt att få tag på biljetter till populära evenemang annars!

  • The one in Blue
    v1k skrev 2016-12-21 20:57:54 följande:

    Denna säljare finns på blocket... Låter oerhört seriös men man vet ju aldrig. Kan ju skriva ut 10 likadana biljetter om jag har otur. Vilka uppgifter vill  jag ha från säljeren? So I can track him down and kill him if necessary Tungan ute


    Eller så får jag helt enkelt se till att vara först i kön så att min scannas först Förvånad


    Hm. Jag skulle inte göra det. Tradera är bättre.
Svar på tråden Köpa konsertbiljetter i andra hand