• Anonym (Anonym)

    Prostata stenar?

    Hej ,

    Sen 1 vecka tillbaka har jag haft orange färgade små kristaller i min sperma. (ja kan krossa dom om ja pressar mellan fingrarna, de har olika storlekar största är kanske 1 mm diameter.

    Precis när jag kommer gör de lite ont, men speciellt efter jag haft utlösning och ska kissa, en horribel smärta 1a och 2a kiss turen efter utlösning, precis som resten av små bitarna ska ut med kisset..

    Har någon haft detta? Varit o kollat STD samt urin men allt var bra.

    Mvh

  • Svar på tråden Prostata stenar?
  • Anonym (?)

    Njur- eller gallstenar? Har du ont nån annanstans förutom när du kissar?

  • Anonym (Anonym)
    Tack för svar!

    Har gort en röntgen och visade ingen njursten...
    gallsten...kanske... nej bara när ja kissar typ som att resten spolas ut när jag kissar efter

    Mvh
  • Alvarez

    Hej

    För någon månad sen skedde något liknande mig fast jag upptäckte inte några kristaller i sädesvätskan utan efteråt när jag kissade (som att jag Skjölde ut resterna som du beskriver det) förra året hände de samma sak under en viss period. Läkarna röntgade urinblåsan, jag fick göra Datortomografi och körde även cystoskopi fast ingenting hittades och läkarna visste inte vad det var. Och den här gången har jag inte orkat gå igenom samma process då de känns som om ingen vet någonting. Jag skulle tacksamt vilja veta om du lyckats hitta dig en bra läkare som hjälpt dig.

    Tack

Svar på tråden Prostata stenar?